Ullhøna Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei! Jeg har en slags kul helt nederst på magen (2-3 cm over der kjønnshårene slutter). Den varierer mellom å være blårød/hissig, varm og blank i overflaten og fredeligere (mye mindre og blekere). Da den er hissig er den også øm og vond da jeg tar på den. Jeg har inntrykk av at den forverres i tida før mensen. Jeg var hos fastlegen idag, og han mener det er endometriose. Men der??? Og med kun dette symptomet....? Kan nevne at jeg har to barn - ingen problem med å bli gravid, og heller ingen andre "gynekologiske symptomer". Jeg leste så om hidradenitt her på DOL, og for meg ser det ut som det er en annen aktuell diagnose. Noen som har hatt noe lignende? Eller noen som lider av atypisk endometriose?? Glad for alle svar - tips - innspill!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164488-endometriosehidradenitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.