Gå til innhold

skal kjøpe seng..tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rutangis netu

Da ville jeg kjøpt 1,20 bred. Madrass kommer jo helt an på hvor mye du vil spandere det!

Min drøm er en slik seng til å regulere elektrisk, både ben og fotende.

Det er så forskjellig hva kroppen vår liker. Noen trives med hard madrass, andre med myk. Det må du prøve deg fram til hvis du ikke allerede har funnet det ut.

Da ville jeg kjøpt 1,20 bred. Madrass kommer jo helt an på hvor mye du vil spandere det!

Min drøm er en slik seng til å regulere elektrisk, både ben og fotende.

Det er så forskjellig hva kroppen vår liker. Noen trives med hard madrass, andre med myk. Det må du prøve deg fram til hvis du ikke allerede har funnet det ut.

Åja, en sånn elektrisk seng hadde vært noe!For en drøm. Da kunne jeg kjørt "berg-og-dal-bane" nattestid når jeg kjeder meg i stedet for å henge her på nettet:)

lalala1365380457

det er ikke så god plass til 2 stk i en 120 seng.. Ganske trangt, man får ikke sovet så godt..men om du ikke vil ha dobbelt seng så blir jo det målet alternativet. Har du plass, ville jeg anbefalt å kjøpt en 150 seng! Jo større seng jo bedre, i hvertfall hvis du ser på det som en invistering.

Annonse

det er ikke så god plass til 2 stk i en 120 seng.. Ganske trangt, man får ikke sovet så godt..men om du ikke vil ha dobbelt seng så blir jo det målet alternativet. Har du plass, ville jeg anbefalt å kjøpt en 150 seng! Jo større seng jo bedre, i hvertfall hvis du ser på det som en invistering.

finn deg en mindre kjæreste ;)

Kjøpte for noen år siden ei seng på 120 cm på ...hva s heter det? Møbelringen? Rød logo. 2000,- den gang.

Passer til to, såfremt de ikke er av stort format :)

Passer ikke for de mest hemningsløse i senga, såfremt man ikke foretrekker å rulle ned på gulvet.

lalala1365380457

finn deg en mindre kjæreste ;)

hehe. vi er begge ganske smale. Jeg investerte i en skikkelig god seng på 120, som jeg tenkte å ha lenge fremover (Jensen ambasadør, som kostet nesten 12'000). Når jeg og kjæresten flyttet sammen måtte vi kjøpe ny seng, for det er for trangt i en 120 seng til å sove 2 stk over en lengre periode.

Kjøp stooooor seng =)

lalala1365380457

Kjøpte for noen år siden ei seng på 120 cm på ...hva s heter det? Møbelringen? Rød logo. 2000,- den gang.

Passer til to, såfremt de ikke er av stort format :)

Passer ikke for de mest hemningsløse i senga, såfremt man ikke foretrekker å rulle ned på gulvet.

opplever at jeg ikke får sovet godt nok / hvilt ut nok mens jeg sover i 120 seng, for man blir liggende så tett inntil hverandre at man vokner når en av partene snur seg..

120 er deilig til en, og flott til to når man har besøk. Til hver-natt-seng for to voksne mennesker er det litt trangt, særlig hvis den ene er syk / forkjølet osv.

Står den midt i rommet, er det dårligere plass til to enn hvis den har en av langsidene inntil en vegg. Da kan den ene ligge tett mot veggen (med mindre det er en iiskald yttervegg),og sengen blir rommeligere enn hvis begge må ligge nærme midten for å ikke falle ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...