Gjest Serenio Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk henvisning om bukplastikk og brystløft fra min fastlege til Ullevål. Fikk henvisningen i retur med avslag pga kapasitet, men fikk beskjed om å gå til privatklinikk. Så gikk jeg til plastisk kirurg som godtok uten noe problemer å gjøre bukplastikk (den ble gjort for 4 uker siden). Så så han på brystene mine og sa at det offentlige ikke dekker slikt som jeg trenger. Nemlig bare brystløft uten innlegg eller reduksjon. Nå hører det til saken at jeg har gått ned veldig mange kilo, og puppene mine er 36 cm lange fra halsgrop til brystvorte, men veldig flate. Det kan sikkert argumenteres med at dette bare er et estetisk problem, men det er faktisk veldig vondt å ha på bh, fordi brystvorten ruller seg innover og kommer i klem inni puppen. Da må jeg i løpet av dagen ta ut puppene av bh'en litt, hvilket ikke er så greit å kombinere med jobb. Hva de slengepuppene gjør for selvtilliten skal jeg ikke engang komme inn på her, men det er ikke bra. Så mitt spørsmål er: Har kirurgen rett i at jeg må dekke dette selv, eller kan jeg klare å krangle meg til en revurdering? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164535-brystl%C3%B8ft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skulle jo tro du hadde rett på noe slags dekking, side nfastlegen din henviste deg, i alle fall.. Men jeg er ingen ekspert.. Hvilken størrelse vil puppene dine bli etter løftet? Jeg tenker på reduksjon/forstørring. Egentlig merkelig å ikke få et enkelt løft dekket av det offentlige. Er ikke det billigere enn løft + red./for.?? Jaja.. det offentlige gjør mange rare ting for ikke å spare penger.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164535-brystl%C3%B8ft/#findComment-1076281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.