Gjest mann_rogaland Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Heisann, Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har hatt dette problemet i sikkert 2 år og er ikke sikker på hva det kan være. Når jeg sover så svetter jeg litt og det oppstår fuktighet i skrittet. Denne ligger og irriterer meg såpass at i søvne så begynner jeg å klø på penis og tekstiklene. Over tid så har det oppstått sår og irritasjon i huden. Huden danner skorpe og i søvne så klør jeg vekk dette igjen og problemet er tilbake. Har prøvd å ha på mye fuktighetskrem for å unngå skorper, har også prøvd Aloe Vera men ingenting hjelper. Begynner å tro at det kan være noe annet enn bare irritasjon. Er det noen her som har noen gode råd? Jeg har ikke lyst å gå til legen med dette da jeg synes det er litt flaut. Hadde satt pris på en tilbakemelding. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164561-s%C3%A5r-irritasjon-p%C3%A5-tekstiklene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.