Gå til innhold

NHD-personlighetsforstyrrelser


uffamei

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med:har ustabil PF som jeg får behandling for,både av psykolog og medisiner;prfiril og citalopram.Jeg er absulutt i bedring,men psyk.liker ikke mitt "pillebruk".Har også nedsatt hørsel på begge ørene,somgradvis forverre seg.Bruker høreapp.begge sider.Sliter nå veldig i hverdagen,både pga hørsel som er vanskelig å få aksept på som et handikap for meg,og min psyk. lidelse,Er i jobb;variere hvor mye det blir.Er helsearbeider;og føler at nå er jeg oppbrukt og orker ikke mer.

Er det noe sannsynlig at jeg kan få innvilget uføretrygd pga ovenstående??Er glad i jobben min egentligg;men ikke at jeg sliter meg ut og må tilbringe mye av tiden på sofaen for å f å krefter til neste gjøre mål!Blir også sosialt lite engasjert.

Noen råd til en sliten kvinne 51??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...