Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk for Sharon - hvem blir den nye demonen?

Anbefalte innlegg

...ved å komme denne jødehaterens polemikk i møte. Signaturen sør er ganske alene her inne om disse ytterste venstreradikale meningene og holdningene, og scorer kun «poenger» når han klarer å trekke andre ned på sitt nivå. Gudene skal vite at jeg har gått i den fella mange ganger.

Jeg er imidlertid imponert over dine lakoniske, men allikevel så utførende og sviende sveperapp over signaturen sørs runkebestikk der de blafrer over hans middels dyre (?) tastatur fra Logitech.

Le'chaim!..to life, my friend!

*le Chabrac, V.S.O.P.*

Det er alltid underholdende når jødehateren Kahn våger å kalle andre for jødehater.

Det er litt som å bli kalt nazist av Goebbels.

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

50

• Goliath

28

• flisa

15

• Mr Kahn

11

Mest aktive i denne tråden

Du skriver:

") Nei, men folkene i de ulovlig okkuperte områdene er fratatt enhver stemmerett."

Et okkupert område, kan da vel ikke således være Israel? - Hvordan skulle man hatt stemmerett i Israel om man ikke befinner seg der? Er ikke det okkuperte området Palestinsk da?

...spesielt ikke detaljer som gjør at han må tenke selv, istedenfor å lese ut av AKPs eller RVs partiprogram.

Du vet, der i gården har de en egen oppfatning av hva som er frigjøring og demokrati. Og er du av en annen oppfatning, så er du snart på vei til en konsentrasjonsleir på den andre siden av Ural.

Lyden du hører av denne figuren er egentlig lyden av et fallende tre. La ham brake fra seg til han ligger der.

Så vi kan frata folk i Hordaland stemmeretten fordi "de er sikkert ikke så interessert"?

...når selv rogalendinger med anti-demoratiske ryggmargsreflesker kan gå til stemmeurnene og stemme på partier som fortsatt hyller Pol Pot, Hoxha, Ceauchescu, Stalin og Hitler.

...spesielt ikke detaljer som gjør at han må tenke selv, istedenfor å lese ut av AKPs eller RVs partiprogram.

Du vet, der i gården har de en egen oppfatning av hva som er frigjøring og demokrati. Og er du av en annen oppfatning, så er du snart på vei til en konsentrasjonsleir på den andre siden av Ural.

Lyden du hører av denne figuren er egentlig lyden av et fallende tre. La ham brake fra seg til han ligger der.

Hold partiprogrammene dine for deg selv.

Vås. Israel okkuperer andre folks landområder, slik som nazistene okkuperte Norge.

Ifølge deg burde vi da "forhandle" om de skulle få beholde Vestlandet, mot at de trakk seg ut fra resten av landet.

«-Israel okkuperer andre folks landområder, slik som nazistene okkuperte Norge.-»

Din måte å tilnærme deg denne konflikten på er jo så bort i natta som det går an å komme; for at dette utsagnet skulle hatt gyldighet, så måtte vi lagt til grunn av VI angrep Tyskland FØRST! Det gjorde vi ikke, vi var faktisk nøytrale i utgangspunktet.

Nå deltok imidlertid vi i okkupasjonen av Tyskland med den såkalte Tysklandsbrigaden, en overgangsordning inntil tyskerne fikk stablet på beina en siviladministrasjon.

Så langt har ikke araberne klart å stable på beina annet enn terrorist-yngel, utsprunget av små führer-typer i Mukataen og i Hamas' rottereire.

Du faller stort sett for egne grep.

Annonse

Hei,

Det skulle da bare mangle at de ble fjernet. Det blir jo som at noen okkuperer hele Norge, og forventer at vi skal være glade fordi de trekker noen ulovlige bosettinger ut av Møre og Romsdal.

ALLE disse bosettingene er strengt ulovlige etter §49 (Genève).

Med vennlig hilsen

I Gaza bor det 7000 jøder blant 1,5 millioner arabere. I Israel bor det mer enn én - 1 - million muslimske arabere. Hva er forskjellen? Jo, israelske arabere får være i fred, de har sågar sin egen overklasse. Jødene i Gaza lever i konstant frykt for å bli drept av snikskyttere, steinkastere eller terrorbombere.

Altså skal Gaza gjøres judenrein, helt i tråd med Hitlers raseteorier, men Israel skal huse sine fiender og i tillegg la ytterligere 4 millioner av dem flomme inn i landet.

Når dette er sagt, jeg er enig med Sharon i at det er best å kappe fortøyningene til Gaza og la Egypt få det tilbake, slik entensjonen var etter forhandlingene i Karthoum i september 1967. Da nektet jo Egypt å ta det tilbake.

I Gaza bor det 7000 jøder blant 1,5 millioner arabere. I Israel bor det mer enn én - 1 - million muslimske arabere. Hva er forskjellen? Jo, israelske arabere får være i fred, de har sågar sin egen overklasse. Jødene i Gaza lever i konstant frykt for å bli drept av snikskyttere, steinkastere eller terrorbombere.

Altså skal Gaza gjøres judenrein, helt i tråd med Hitlers raseteorier, men Israel skal huse sine fiender og i tillegg la ytterligere 4 millioner av dem flomme inn i landet.

Når dette er sagt, jeg er enig med Sharon i at det er best å kappe fortøyningene til Gaza og la Egypt få det tilbake, slik entensjonen var etter forhandlingene i Karthoum i september 1967. Da nektet jo Egypt å ta det tilbake.

Ikke en bokstav av det vrøvlet ditt rokker ved det jeg skrev i innlegget du forsøkte å svare på.

«-Israel okkuperer andre folks landområder, slik som nazistene okkuperte Norge.-»

Din måte å tilnærme deg denne konflikten på er jo så bort i natta som det går an å komme; for at dette utsagnet skulle hatt gyldighet, så måtte vi lagt til grunn av VI angrep Tyskland FØRST! Det gjorde vi ikke, vi var faktisk nøytrale i utgangspunktet.

Nå deltok imidlertid vi i okkupasjonen av Tyskland med den såkalte Tysklandsbrigaden, en overgangsordning inntil tyskerne fikk stablet på beina en siviladministrasjon.

Så langt har ikke araberne klart å stable på beina annet enn terrorist-yngel, utsprunget av små führer-typer i Mukataen og i Hamas' rottereire.

Du faller stort sett for egne grep.

Igjen bare irrelevant vås.

Det er Israel som er den ulovlige okkupanten av palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Ikke en bokstav av det vrøvlet ditt rokker ved det jeg skrev i innlegget du forsøkte å svare på.

... at du lot deg rokke, men det er heller ikke derfor jeg kommer dine hat-tirader i møte. Å få deg til å skifte syn er som å snu kua på båsen.

Men, enn så lenge har vi muligheten til å tale sånne som deg midt i mot, uten å risikere annet enn å bli sjikanert eller forsøkt latterliggjort, og da kan vi fortsette å by deg politisk kamp på et saklig grunnlag. Her har du enda noe å lære.

Uten at du selv er klar over det, utsettes du hele tiden for en verbal-judo, der du ved hjelp av egen (død)vekt går i dørken med et smell, gang på gang.

Noen ganger synes jeg nesten synd på deg.

Igjen bare irrelevant vås.

Det er Israel som er den ulovlige okkupanten av palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

...kommer av gresk, som betyr intet land. Peres brukte denne betegnelsen etter undertegnelsen av DoP i -94, noe som fikk andre israelske politikere til å mene at han var ute på en følelsesmessig rangel.

«Palestina» er et slikt utopisk fantasifoster som kom til verden etter seksdagerskrigen i 1967. Som jeg sa tidligere, det er snart ikke flere folkerettseksperter og internasjonalt anerkjente juseksperter som er villig til å selge dette marxistproduktet lenger. Man kan ikke okkupere en stat som ikke eksisterer.

Og det vil heller aldri bli dannet noe arabsik diktatur nr. 23 midt inne på jødisk kjerneland.

Sann mine ord!

...kommer av gresk, som betyr intet land. Peres brukte denne betegnelsen etter undertegnelsen av DoP i -94, noe som fikk andre israelske politikere til å mene at han var ute på en følelsesmessig rangel.

«Palestina» er et slikt utopisk fantasifoster som kom til verden etter seksdagerskrigen i 1967. Som jeg sa tidligere, det er snart ikke flere folkerettseksperter og internasjonalt anerkjente juseksperter som er villig til å selge dette marxistproduktet lenger. Man kan ikke okkupere en stat som ikke eksisterer.

Og det vil heller aldri bli dannet noe arabsik diktatur nr. 23 midt inne på jødisk kjerneland.

Sann mine ord!

*gjesp*

Heldigvis mener hvert eneste land i resten av verden (inkl. Bush) noe annet enn deg.

... at du lot deg rokke, men det er heller ikke derfor jeg kommer dine hat-tirader i møte. Å få deg til å skifte syn er som å snu kua på båsen.

Men, enn så lenge har vi muligheten til å tale sånne som deg midt i mot, uten å risikere annet enn å bli sjikanert eller forsøkt latterliggjort, og da kan vi fortsette å by deg politisk kamp på et saklig grunnlag. Her har du enda noe å lære.

Uten at du selv er klar over det, utsettes du hele tiden for en verbal-judo, der du ved hjelp av egen (død)vekt går i dørken med et smell, gang på gang.

Noen ganger synes jeg nesten synd på deg.

Igjen diskuterer du kun "Sør", istedet for sak - nettopp fordi du ikke evner å diskutere sak.

Annonse

*gjesp*

Heldigvis mener hvert eneste land i resten av verden (inkl. Bush) noe annet enn deg.

Nah, Bush er vel neppe den du skal ta til inntekt for dine meninger og holdninger.

Men nå er vel kanskje ikke du så engstlig for å prostituere deg heller i så måte?

Nah, Bush er vel neppe den du skal ta til inntekt for dine meninger og holdninger.

Men nå er vel kanskje ikke du så engstlig for å prostituere deg heller i så måte?

Jeg bare påpeker at din fantasi om å stjele andre folks land neppe varer særlig lenge.

Igjen diskuterer du kun "Sør", istedet for sak - nettopp fordi du ikke evner å diskutere sak.

...oversett deg, og latt deg fabulere for deg selv.

Men jeg synes liksom folk har krav på å få vite sannheten, istedenfor å bli fôret med desinformasjon à la vigrid med din signatur.

Du tror kanskje dette handler om deg, noe som selvsagt ikke er korrekt. Men det er morsomt å observere et münchausen-syndrom på nært hold. *ler*

God natt!...igjen!

...oversett deg, og latt deg fabulere for deg selv.

Men jeg synes liksom folk har krav på å få vite sannheten, istedenfor å bli fôret med desinformasjon à la vigrid med din signatur.

Du tror kanskje dette handler om deg, noe som selvsagt ikke er korrekt. Men det er morsomt å observere et münchausen-syndrom på nært hold. *ler*

God natt!...igjen!

Igjen viser du jo at du ikke tør diskutere sak.

Du skriver: "Og det er et område Israel så absolutt har krav på"

FNs resolusjoner er klare.

Så hvis FN gjør eller bestemmer noe så er det noe alle må følge - for da er det automatisk "riktig"?

Selv synes jeg FN for lengst har vist hvor store problemer de selv har med et antall saker de er involvert i, og kanskje burde man heller følge FN med litt mer kritiske øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...