Gå til innhold

Livet i dag

Anbefalte innlegg

Det er såppass lenge siden jeg har vært her inne at jeg forventer egentlig ikke at noen husker meg.

Men jeg ønsker å dele med dere det jeg har inni meg... - Jeg har kommet dit jeg aldri hadde trodd jeg skulle komme, jeg har funnet ro, trygghet og glede.

Etter mange år med innvendig smerte og helvete er jeg fri! Fri fra ødeleggende tanker og følelser. Fri fra usikkerhet og selvforakt..

Kjære alle dere her inne! Ikke gi opp tanken på et bedre liv! Det er der framme og venter på dere! Dere vil gå på smell etter smell. Men etterhvert takler dere det. Etterhvert blir det rolig. Men selvinsikt er viktig. Ta et oppgjør med dere selv. Bestem dere for hva som virkelig betyr noe her i livet! Bit tennene sammen, og jobb mot målet!

Målet for meg var innvendig ro, trygghet og glede. Det visste jeg ikke før jeg fant det...

Ønsker dere masse lykke til! Go'klemmer fra huufsa...

Til slutt en liten hilsen til Sør:

Du er min stjerne i livet, det kjæreste som jeg 'ikke' har.. Du er stjernen jeg fulgte -som ledet meg i riktig retning... Du er langt borte men du er alltid der allikevel.. Langt inni sjela mi'. Resten av livet.

Dette ble litt sentimentalt, men jeg mener det av hele mitt hjerte...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164649-livet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei lille venn!

Eg husker deg :)

herlig å se at det er noen av de "goe gamle" som ennå stikker innom her, og det gleder meg masse at du har det bra nå! Vi trenger å høre at livet faktisk handler om mer enn smerte her også :)

og eg er enig med deg :) har fått oppleve at livet kan bli bra! gifter meg til sommeren! weee!

alt vel ønskes deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164649-livet-i-dag/#findComment-1079012
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...