Gå til innhold

FU : "harry"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på DOL er mange "uharry" sjeler...

Det er mange ting og folk som klassifiseres "harry" her inne. Jeg bla. er visst riiiimelig "harry" etter mange svar å dømme ;)

Om du ikke ser i ordbok men tar rett fra eget hode...

Hva menes da "harry" for deg?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• ShitDiddelyDo

7

• IngenLurerDenneGutten

7

• serendipity

6

Skrevet

Pappa - for det er det han heter :-)

(hvor ble det av de gamle "kallenavnene" at noe var helt "Nils" eller "Johan")

Skrevet

Snurrbart, håndjern og en klase wonderbaum i frontruta, slitte jeans som ikke er slitte fordi de er kjøpt sånn men fordi de ble kjøpt i 1983, caps, t-skjorter med tykke bokstaver som lyser mot deg og forsøker å si noe morsomt - altså østoldinger generelt.

Skrevet

Sånn som han siste daten min - menn som seriøst går med brun skinnvest og hvite tennissokker...! :o)

Skrevet

Tja.. Jeg HATER lysmansjetter og syntes det er Harry, det samme gjelder kunstige planter. enkelte har jo kunstige planter i en kurv utenfor døren sin på vegge, og DET er for meg harry. Ellers tennis sokker og mokkasiner. Samt sota vinduer og wonderbaum.

Skrevet

Sånn som han siste daten min - menn som seriøst går med brun skinnvest og hvite tennissokker...! :o)

Milde måne! Har han trønderbart også?

Skrevet

Julelys uttapå hus, wunderbaum i frontruta på en sliten bil, mokasiner og hvite tennissokker, høyvannsbukser, off-white skinnsofa, campingferie, grilldress, trønderbart, høye 80-tallsslagere som ringetoner på mobilen bla.a.

Skrevet

Milde måne! Har han trønderbart også?

*Tenker* Hadde han bart? Nei, ikke noe jeg la merke til, kanskje ikke helt glattbarbert, men ikke trønderbart heller.

Skrevet

Julelys uttapå hus, wunderbaum i frontruta på en sliten bil, mokasiner og hvite tennissokker, høyvannsbukser, off-white skinnsofa, campingferie, grilldress, trønderbart, høye 80-tallsslagere som ringetoner på mobilen bla.a.

*ler*...så de aller fleste av oss er "harry" da med andre ord ;)

Skrevet

Tja.. Jeg HATER lysmansjetter og syntes det er Harry, det samme gjelder kunstige planter. enkelte har jo kunstige planter i en kurv utenfor døren sin på vegge, og DET er for meg harry. Ellers tennis sokker og mokkasiner. Samt sota vinduer og wonderbaum.

Mye av det du ramser opp forekommer jo i hjem/bil i en eller annen grad hos de aller fleste.

Er de aller fleste "harry" da...

Etter som jeg ser her er det noe som går igjen, men det ser ut til at ordet "harry" ikke nødvendigvis kjennetegner enkelte folk/ting men ting som folk ikke synes om/liker personlig?

:)

Skrevet

Mye av det du ramser opp forekommer jo i hjem/bil i en eller annen grad hos de aller fleste.

Er de aller fleste "harry" da...

Etter som jeg ser her er det noe som går igjen, men det ser ut til at ordet "harry" ikke nødvendigvis kjennetegner enkelte folk/ting men ting som folk ikke synes om/liker personlig?

:)

Ting som har vært vanlig og nå blir "mobbet" er det som blir sett på som Harry. Og alle har heldivis sin egen def. av dette. For mange er ganske sikkert jeg også Harry.

Skrevet

Snurrbart, håndjern og en klase wonderbaum i frontruta, slitte jeans som ikke er slitte fordi de er kjøpt sånn men fordi de ble kjøpt i 1983, caps, t-skjorter med tykke bokstaver som lyser mot deg og forsøker å si noe morsomt - altså østoldinger generelt.

Pøh! Jeg kjenner ingen østfoldinger som ser sånn ut. Eller egentlig kjenner jeg vel ingen østfoldinger med snurrebart.

Skrevet

Men date fikk han! :-)

Skrevet

Eller trøndere? ;)

Skrevet

*ler*...så de aller fleste av oss er "harry" da med andre ord ;)

Eh...nei? Bare i din omgangskrets, da? :)

Skrevet

Eh...nei? Bare i din omgangskrets, da? :)

Så alt det du ramset opp forekommer bare i min omgangskrets?

Synes jeg kunne lese flere ting jeg som jeg like godt kan se rundt en prest som en pønker for å si det sånn ;)

Skrevet

Jeg syns faktisk trendy mennesker som er livredde for alt som er harry er noe av det mest harry som finnes ;-)

skorpionfisken
Skrevet

Pappa - for det er det han heter :-)

(hvor ble det av de gamle "kallenavnene" at noe var helt "Nils" eller "Johan")

Nils og Johan er pensjonister og har fått avløsning av den yngre Harry som oppfører seg akkurat som Nils og Johan gjorde.

Gubbeoppførsel av yngre mennesker, det er harry akkurat som ungdomsoppførsel av eldre mennesker er harry.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg syns faktisk trendy mennesker som er livredde for alt som er harry er noe av det mest harry som finnes ;-)

Ja, der traff du det. Det var akkurat hva jeg tenkte men ikke klarte å formulere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...