Gå til innhold

Må man ha hotmail?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke "komme deg inn på" Outlooken din fra andre steder enn maskina di, men den mailadressa di som er registrert i Outlook-programmet ditt går sannsynligvis an å sjekke et sted på nettet også.

Online-adresser: www.online.no

Tiscali-adresse: www.tiscali.no

Spray-adresse: www.spray.no

Osv... :)

Men det forutsetter selvfølgelig at du husker både brukernavn og passord, og min erfaring er at så lenge passordet er registrert i outlooken så forsvinner det fra hukommelsen. ;)

Gjest foretrekker yahoo

Det er veldig greit å ha en hotmail eller yahoo mail, fordi den med letthet kan leses hvor som helst fra. Selv bruker jeg bare den på yahoo, bruker aldri min vanlige online mailadresse.

Men jeg vil anbefale yahoo framfor hotmail, for på sistnevnte får du utrolig mye spam. I tillegg har yahoo utvidet kapasiteten på inboxen veldig.

Gjest Kjekk og grei mann

ikke noe problem å komme seg inn på outlook express hjemme. det er bare å åpne boksen for fjernhjelp det og la maskinen stå på. usikkert som det, men funker

en bedre løsning er å lese mailen enten fra web'en. mange leverandører har et webgrensesnitt du kan lese mail fra. avhengig av hvordan mailserveren er kan man jo også logge seg på mailserveren med f eks ssh. EUnet har en slik mulighet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...