Gå til innhold

Slik er jeg...


Digital

Anbefalte innlegg

Når jeg er i time hos psykologen prøver jeg å vurdere reaksjonene til behandleren når jeg forteller.

Feks:ved at øyelokk hever seg,kløing på nesen,smil eller lettelse når vi sier hadet.

Om jeg får time tidlig på dagen tenker jeg at det er fordi psykologen må være uthvilt.

Hva er jeg.En smule paranoid eller tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva betyr det hvis du klør deg på nesen? For mitt vedkommende betyr det at jeg klør, og har ingen ting men mine medmennesker å gjøre.

Tror du gjør livet ditt noe unødig komplisert ved å legge så mye i så små ting.

Synes du selv at dette bidrar til å gjøre deg tryggere og gladere?

Hvis du får time tidlig på dagen skyldes det at det var da psykologen hadde ledig.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg så mye i disse tingene.

Alle leger/psykologer osv. prøver å fylle opp timelistene sine fra morgenen av før de begynner å gi timer senere utover dagen.

Men det er sikkert slitsomt å være psykolog også, som mange andre yrker, så du kan bare være glad for at du ikke får siste time på en fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...