Gå til innhold

Hva er det med menn og motor?

Anbefalte innlegg

Er fra tid til annen inne på div. møtesteder på nettet hvor man kan legge ut bilder av seg selv samt en profil om seg selv.

En ting har slått meg etterhvert - et stort flertall av mennene som legger inn mer enn ett bilde av seg selv har med et bilde av bilen / sykkelen / båten (ikke så vanlig), noen ganger er han selv på bildet også, men ikke alltid.

Tror menn at vi kvinner tar mannen fordi han kjører tøff bil eller? Dette er menn som etter alderen å dømme burde være voksne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164764-hva-er-det-med-menn-og-motor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke vanskelig. Menn og motor, teknologi, funksjonalitet, redskaper, verktøy, bygge, reparere, skru&mekk er som papirarkets to sider. De kan ikke skilles.

Hm. Eksmannen min visste knapt nok foran og bak på en bil han. Det andre du sier stemmer forsåvidt da... Hadde vært mer interessant med en mann som hadde latt seg avbilde sammen med verktøyet sitt! :o)

Hm. Eksmannen min visste knapt nok foran og bak på en bil han. Det andre du sier stemmer forsåvidt da... Hadde vært mer interessant med en mann som hadde latt seg avbilde sammen med verktøyet sitt! :o)

Hehe... jeg så en reklame i går (TVNorge) som rett og slett var svært seksuelt ladet. Tror jeg.

Det var reklame for dusjkabinett, Comfort tror jeg er produsenten.

Innledningsvis dras dusjforhenget brått til side og der står en smilende kjekkas-håndverker.

Etpar bilder senere ser vi inn i dusjen, nå uten kjekkas, men med dusjhåndtak/-hode i giv akt og i naturlig posisjon i forhold til kjekkasen tre sekunder tidligere.

Hehe... jeg så en reklame i går (TVNorge) som rett og slett var svært seksuelt ladet. Tror jeg.

Innledningsvis dras dusjforhenget brått til side og der står en smilende kjekkas-håndverker.

Etpar bilder senere ser vi inn i dusjen, nå uten kjekkas, men med dusjhåndtak/-hode i giv akt og i naturlig posisjon i forhold til kjekkasen tre sekunder tidligere.

Har du sett de nye reklame-posterne fra Dressmann??? De for herre-undertøy!?!?!? *Sikler*

Annonse

Pussig, det har ikke jeg lagt merke til. Det kan ikke være du som har en spesielt skitten fantasi???

*kniis*

En skal vel "selge" seg selv i kontaktannonser? Hvis du har valget mellom drømmemannen uten en fin bil eller drømmemannen med en fin bil - hvem ville du velge? Jenter er jo opptatt av det materielle, så er et genialt sjekketriks å si at du har en jeep, en småbåt, en hytte på fjellet og andre ting. Det fungerer til tusen :P

En skal vel "selge" seg selv i kontaktannonser? Hvis du har valget mellom drømmemannen uten en fin bil eller drømmemannen med en fin bil - hvem ville du velge? Jenter er jo opptatt av det materielle, så er et genialt sjekketriks å si at du har en jeep, en småbåt, en hytte på fjellet og andre ting. Det fungerer til tusen :P

Båt og hytte kan jeg tildels "kjøpe", men bil og motorsykkel bryr meg midt i r****.

Det er tull å si at jenter/kvinner ikke bryr seg om slikt som fin bil, sykkel etc.

Men hvor mange prosentvis som legger vekt på det er sikkert en annen sak.

Imidlertid synes jeg ikke det å ha fin bil/sykkel har noe med voksenhet å gjøre. Men om man bruker et bilde av seg selv og bilen/sykkelen i stedet for passfoto, da skal jeg være enig med deg :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...