Gå til innhold

Hvor mange ganger har du sex i uka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IngenLurerDenneGutten

Hvis kjæresten ikke er ute å reiser har vi sex ca 14 ganger i uken tror jeg, noen ganger mer noen ganger mindre, men sånn gjennomsnittelig to ganger daglig.

Jeg klarer bare 3-4 ganger, trodde jeg var "med" enda jeg:-(

Annonse

Annonse

Jeg er fornøyd om det bli noe en gang i måneden jeg. Men så er jeg singel da. Uten fast elsker.

Leste faktisk om noen som hadde forsket på dette. De fant ut at folk i parforhold har oftere sex en single... Nææh!?!

Jeg leste om noen som forsket på dette, og fant ut at single hadde sex oftere enn de i faste parforhold.

Vi har sex så godt som hver dag :)

Går nok ikke fortere lei av sexen av den grunn tror jeg.

Når man har tillit til sin partner og seg selv så lar det seg gjøre uten problemer å variere veldig, noen ganger bare munnsex, noen ganger kjappis, noen ganger laaaan, noen ganger kommer man en gang, andre tre, noen ganger "rolig" samleie, andre ganger masse gymnastikk osv. osv.

:)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...