Gå til innhold

Anne Holts siste bok..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Anne Holt er utrolig flink, men likte ikke slutten på verken den som kom nå, eller den forrige.

Synes du det er irriterende med sånne slutter..?

Skrevet

Jeg har ikke lest den siste enda. Den ligger på nattbordet. Og for å være ærlig husker jeg ikke slutten på den forrige.

Skrevet

Jeg har ikke lest den siste enda. Den ligger på nattbordet. Og for å være ærlig husker jeg ikke slutten på den forrige.

Hanne Wilhelmsen ble skutt..

Men døde hun..?

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Beklager, men undertegnede synes Anne Holt skriver forferdelig kjedelig. Minner om meg sjøl i niende klasse. Få stavefeil, riktig tegnsetting, men ikke så mye mer.

Skrevet

Hanne Wilhelmsen ble skutt..

Men døde hun..?

Ja, det stemmer.

Nei, slike slutter liker jeg ikke. Men sikkert kjekt for Anne Holt hvis hun har lyst til å gjenopplive henne :o(

Slutter denne like teit? Æsj.

Jeg ble dødsskuffet over Karin Fossums "Elskede Phoona" også. Den sluttet omtrent maken, vi fikk ikke vite ordentlig hvem morderen var.......

Skrevet

Ja, det stemmer.

Nei, slike slutter liker jeg ikke. Men sikkert kjekt for Anne Holt hvis hun har lyst til å gjenopplive henne :o(

Jeg ble dødsskuffet over Karin Fossums "Elskede Phoona" også. Den sluttet omtrent maken, vi fikk ikke vite ordentlig hvem morderen var.......

Har du lest noe av Henning Mankell? Han skriver gode krimbøker synes jeg!

Skrevet

Ja, det stemmer.

Elskede Poona var på trynet...

Skrevet

Jeg anbefaler dere heller å lese bøkene til Tom Kristensen. De er veldig fengende.

Skrevet

Jeg har et par på lydbok men kommer aldri i gang. Lydbøker er veldig behagelig, så behagelig at jeg sovner.

Men jeg har ikke lest noen men takk for tipset. Jeg liker nok best å lese sjøl, det går mye fortere.

Skrevet

Elskede Poona var på trynet...

Jeg synes det var bra men da slutten kom, lette jeg etter siste CDen :o) Det var ikke noen slutt.

Skrevet

Henning Mankell kan virkelig anbefales :)

Skrevet

Ja, det stemmer.

Etter å ha lest "Elskede Poona" satt jeg igjen med en følelse av at Karin Fossum av en eller annen grunn hadde dårlig tid på slutten, og måtte finne på en slutt i en fei...

Skrevet

Henning Mankell kan virkelig anbefales :)

Da prøver jeg ham neste gang. Skal ta med meg minstemann på biblioteket på mandag.

Skrevet

Jeg har et par på lydbok men kommer aldri i gang. Lydbøker er veldig behagelig, så behagelig at jeg sovner.

Men jeg har ikke lest noen men takk for tipset. Jeg liker nok best å lese sjøl, det går mye fortere.

Jeg har mange av de i pocket-utgave. Du kan jo låne noen når vi skal shoppe! :-)

Skrevet

Etter å ha lest "Elskede Poona" satt jeg igjen med en følelse av at Karin Fossum av en eller annen grunn hadde dårlig tid på slutten, og måtte finne på en slutt i en fei...

Hehe, jeg var jo så spent på morderen. Det er jo liksom vitsen når man leser krimbøker.

Skrevet

Jeg har mange av de i pocket-utgave. Du kan jo låne noen når vi skal shoppe! :-)

Det vil jeg gjerne. Takk.

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

Er det sannheten bortenfor du mener?

Holder på med den nå, og hater dårlige slutter. Ser Elsekede Poona blir diskutert lengere ned her, og det var den første Fossum-boka jeg leste. Mega-skuffelse!

Har lest gode Fossum-bøker i ettertid da...

Skrevet

Unni Lindell er den beste krimforfatteren!

Er Rødhette bra?

Jeg har den også og tenkte jeg skulle lese den etter den siste Anne Holtboka som jeg har lest halvveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...