Gå til innhold

Brannmur - åpne tcp port...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekket opp dette litt, og IP adressen du skal skrive inn i adressefeltet er enten 192.168.1.1 eller 192.168.1.2

brukernavn er admin og passord 1234

Velg NAT

Velg SUA ONLY

Klikk edit details

Skriv inn portnummerne du vil åpne opp for.

Så lagrer du.

Gjest tina-marina

Du må gå inn på modemet gjennom internet explorer, ved å skrive inn adressen til modemet. Hva denne adressen er bør stå i manualen til modemet.

For det første... TUSEN TAKK for svar! Jeg gjorde som du skreiv, får beskjeden: "Protected Object

This object on the RomPager server is protected"

Skjønte ingent ting (igjen) jeg...

Gjest tina-marina

For det første... TUSEN TAKK for svar! Jeg gjorde som du skreiv, får beskjeden: "Protected Object

This object on the RomPager server is protected"

Skjønte ingent ting (igjen) jeg...

*kremt* Var bare feil passord..... måtte bruke det som jeg fikk utlevert fra min nettlevrandør... (selvfølgelig...)

Huff, snakk om å være data-analfabet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...