Gå til innhold

Sjalu ¨på venninnes mann!?

Anbefalte innlegg

Gjest Flaue Meg

Dolere.

Jeg sliter med noe, som ikke er helt enkelt å definere, eller innrømme. Saken er den at jeg HATER når min venninnes mann får for mye oppmerksomhet fra henne.

Jeg er i den situasjonen at jeg er simgel for øyeblikket, og jeg er ikke lespisk / bifil.

Er det flere som har vært i lignende situasjon som det jeg er? Er det evt noen som kan forklare mine reaksjoner?

Med flau hilsen Meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164850-sjalu-%C2%A8p%C3%A5-venninnes-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke være flau over dette, jeg tror det er ganske naturlig.

Ei venninne jeg har blir ganske uinteressert i andre rundt seg når hun er forelsket. Med resultatet at folk holder seg borte fra henne i perioder.

Nå vet jeg ikke hva som er tilfelle med din venninne, men det er klart at om f.eks klining foran venner er en vane, ja da er det ikke særlig hyggelig å treffes (spesielt ikke om man kun er tre!)

Til sammenligning har mange samme reaksjon når venninner får barn. Det er ikke for å være ond, men kan føles sånn.

Råd: Snakk med henne, men øv deg litt før du hopper uti det. Du kan si at du gjerne skulle hatt mer tid med bare henne, men at du forstår at hun vil bruke mye tid med kjæresten sin. Husk på å si at du er glad på hennes vegne for at hun har funnet "kjærleiken"! Dersom det kommer ut på en ok måte tror jeg hun vil forstå, det gjorde min venninne etterhvert.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...