AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Fins det noen oversikt? Og tror dere det kommer til Norge etterhvert? Anonymkode: 23c3e...87a 0 Siter
Glitter Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Vet bare om Sveits der Aud (?) Dro og fikk livet avsluttet på tirsdag. Sikkert flere som praktiserer det, men kanskje ikke tar imot folk fra andre land. Jeg mener det burde tas inn i Norge, men kun terminale pasienter burde få det. Kanskje også folk som feks er lam fra halsen og ned. Sikkert andre grupper også. Men er det som er så vanskelig. Hvordan skal man bestemme hvem som skal få lov til å dø slik og ikke. Ikke psykisk sykdom derimot for det kan man jo bli bedre av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Canada Anonymkode: 27070...d19 0 Siter
laban Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Nederland. Men jeg tror man må være bosatt der. 0 Siter
Everybody Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden (endret) Nederland, Belgia, Luxembourg, Sveits. Jeg mener det bør bli lovlig i Norge også. Endret 5 minutter siden av Everybody 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.