Gå til innhold

Clamydia

Anbefalte innlegg

arnesen1365380778
Skrevet

Jeg lurer i grunn på om når du får clamydia, om det er et virus som kan ligge i kroppen en god stund før det slår ut. f.eks. jeg var sammen med ei og etter ca 4 mnd. fikk hun clamydia, kan det ha ligget i kroppen så lenge eller har hun da vært utro mot meg???

Fortsetter under...

Skrevet

Jenter kan få symptomer helt opp til to år etter at de har blitt smittet. jeg merket noe først etter et halvt år, mens kjærsten jeg hadde da... fikk symptomer ganske raskt.

Så det er stor sannsynlighet for at hun er tro mot deg :)

Skrevet

Nå er det vel sånn at Clamydia kan ligge lenge i kroppen uten at den gir utslag, det er derfor denne kjønnssykdommen er så farlig, fordi det kan ta en tid før man merker at man er syk, og da kan man rett og slett bli steril...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...