Gjest sint , masse sint Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er sint sint sint Jeg er mye sint.. Ikke til dagliG. Til daglig er jeg ho som fixer alt, er med på mye . stiller opp på dugnader, og driver foreninger som er positive for sammfunnet. Jeg sier i fra om det er noe, er ikke frøken nikkdukke. Men jeg krangler noe jævli med mange mennsker. Blir eitrande sint for urett som oppleves og lager rabalder uten like. Etterpå er jeg roli inni meg. Føler ikke skyld. ( psykopatiske tendenser?) Jeg kan føle empati med folk, spess med dyr. Elsker dyr. Stoler ikke på mange mennesker men koser meg i lag med dyr. Jeg har mange veninner og venner, det er ikke det. Jeg er ikke sjenert og sitter i en lederrolle. Hvorfor er jeg så sint??? Jeg kan noen ganger bli så rasende at jeg klikker lik helgi på farmen. Trur jeg må ha psykologisk hjelp.. Noen her med slike erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164874-jeg-er-s%C3%A5-sint/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.