Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 27 år og har det siste året slitt mye med å få orgasme. Særlig om jeg bruker kondom, i kombinasjon med one night stand og alkohol. Hva kan dette skyldes? Har ingen problemer med å få orgasme når jeg onanerer for meg selv. Kjenner ikke så veldig mye under samleie så jeg går ut fra at følsomheten er ganske lav.... Men har ganske trang forhud så det har kanskje noe å si?

Ellers kan jeg vel si at jeg har en del prestasjonsangst, er dette noe som kan være en sperre mot å få orgasme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164878-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frustrert gutt

Heisann,

ser ut som vi har noe felles. Jeg er yngre enn deg, og har problemer med å få orgasme uavhengig av bruk av kondom og alkohol. Har bare en fast partner, men kanskje jeg har prestasjonsangst?

Plagsomt er det hvertfall! Utelukkende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...