Gjest Vil ikke si hvem jeg er i dag, jeg... Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har vært sammen med kjæresten min i 6 1/2 år, og vært samboere i ca 4 1/2 år. De siste 2 årene har jeg vært veldig usikker på om dette er "meant to be", og hadde egentlig tenkt å gjøre det slutt, men så fant jeg ut at jeg var gravid, og ville prøve å gi det (enda) en sjanse. Fram til fødselen gikk det veldig bra, og også det første halvåret, men nå de siste seks mnd har ALT han sier og gjør irritert meg... Igjen! Han har vært bortreist i en uke nå, og alt har bare vært SÅ deilig her hjemme når det bare har vært meg og barnet. Tenkte at det kanskje ville gå greit nå når vi har vært litt fra hverandre, men en time etter at han kom hjem i går begynte vi å småkrangle, og jeg kjenner at jeg bare er så drittlei, og skulle ønske han kunne reise bort igjen. Men samtidig som det er deilig å "være kvitt han" når han ikke er her, savner jeg han jo, jeg er jo glad i han da! Føler at jeg er nødt til å holde ut på grunn av barnet, men det er begrenset hvor lenge jeg orker. I tillegg bor han hos meg, så det er ikke bare bare å kaste han ut heller. Da får jeg dårlig samvittghet fordi han ikke har noe sted å bo. Det har skjedd en gang før etter en kjempekrangel, og da var jeg og barnet nødt til å flytte hjem til foreldrene mine. Har dere noen seriøse forslag til meg? Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164881-hjelp-er-dritt-lei-samboeren-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enten eller Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du behøver jo ikke å kaste han ut på dagen men be han om se seg om etter et sted å bo. Jeg har ingen tro på at det nytter å blåse liv i noe som er dødt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164881-hjelp-er-dritt-lei-samboeren-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-1071680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.