Gjest Vil jeg tro... Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg er ei ganske ung jente som i noen år har vært litt plaget med hoften i en del år allerede. Jeg har en kneppelyd på den ene siden når jeg går (et lite knepp for hvert steg), dette gjør sjelden vondt. Så har jeg perioder hvor jeg i steget når jeg går, får en ilende smerte fra bak på hoften og ned. Da kan denne ilingen komme for hvert steg jeg tar i kortere eller lengre perioder. Kan også gå over etter bare noen meter. Det jeg har kjent nå i det siste, som jeg regner med kan ha en sammenheng, er en slags krampe i hofte. Mange ganger i løpet av de siste dagene har jeg måttet bytte stilling når jeg går, står, sitter eller ligger fordi det kjennes ut som det er en muskel inni hofta et sted som vil trekke seg sammen (som krampe). Den trekker seg mer og mer sammen helt til jeg får bytta stilling, da "løser den seg opp". Kan også kjenne noen ganger at en smerte som kommer fra hoften stråler nedover låret, men aldri lenger ned enn litt over kneet. Noen som har noen ideer på hva dette kan være? Jeg har vært hos lege og i røntgen, men de fant ingenting der. Er det andre ting som bør prøves for å finne ut av hva det kan være? Tusen takk for eventuelle svar :-) 0 Siter
Gjest blah alle nick er oppbrukt Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hei. Jeg har også samme eller et lignende problem. Aner ikke hva det er. Av og til får jeg smerter i venstre hofte som på en måte stråler seg ned til kneet. Kan vare alt ifra noen få minutter til flere timer. Oppdater meg i denne tråden hvis du finner ut noe om hva det er. 0 Siter
Gjest blah alle nick er oppbrukt Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hei. Jeg har også samme eller et lignende problem. Aner ikke hva det er. Av og til får jeg smerter i venstre hofte som på en måte stråler seg ned til kneet. Kan vare alt ifra noen få minutter til flere timer. Oppdater meg i denne tråden hvis du finner ut noe om hva det er. Har nå lest litt i forumet og funnet ut at det kan være isjas. Søkte på ordet isjas og jeg kunne kjenne meg igjen i de fleste av innleggene som inneholdt ordet isjas. 0 Siter
Gjest Vil jeg tro... Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har nå lest litt i forumet og funnet ut at det kan være isjas. Søkte på ordet isjas og jeg kunne kjenne meg igjen i de fleste av innleggene som inneholdt ordet isjas. Jepp! Jeg også fikk forslag om det kunne være isjas. Trodde det var noe bare gamle damer har jeg... Men jeg får lese litt om det og se om jeg kjenner meg igjen jeg også! Er det noen hjelp å få hvis det er isjas? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.