Gå til innhold

Krampe i lungene??

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg våkner hver morgen med store smerter i området rundt lungene. Jeg kan knapt bevege armer eller andre funksjoner uten å få stikkende smerter. Puster jeg dypt får jeg samme smerte. Gradvis mykes smertene opp, men tiltar når jeg setter meg ned for å spise frokost. Når jeg får beveget meg litt er alt ok, og jeg merker ingenting før neste morgen. Dette har pågått i ca 4 uker nå.

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164941-krampe-i-lungene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Dette minner meg litt om noe vi har snakket om her i forumet tidligere, nemlig om at dette skjer når du ligger på den ene siden (- den samme side hver gang ) og således får en temmelig kraftig smerte som også er puste-relatert. Hvis du ligger veldig rolig om natten på nettopp denne siden, kan det rett og slett være at du får en "krampeliknende" tilstand. Hvis det er slik det ligger an, er det helt ufarlig, men som sagt veldig smertefullt, særlig når du prøver å trekke pusten dypt. Men det at det kommer tilbake når du har stått opp, er ukjent for meg. Jeg vet bare at det kan henge lenge i ( ikke timer, men laange minutter ).Prøv å måle pulsen neste gang du merker dette, hvis den er helt regelmessig - som den pleier - tror jeg som sagt det må være noe muskulært. Hvis pulsen derimot er uregelmessig, må det sjekkes opp hos lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164941-krampe-i-lungene/#findComment-1072770
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...