Gå til innhold

Han hadde samlet sammen tingene mine...

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert nå

I helgen besøkte jeg kjæresten min. Vi bor langt fra hverandre.

Da jeg kom dit, så jeg en haug av ting han har lånt av meg, som han hadde lagt på bordet for å gi tilbake til meg.

Jeg ble litt skpeptisk inni meg, siden han faktisk hadde funnet frem ALLE tingene - og både han og jeg vet at det er da ikke noe problem at han fortsatt bare har dem.

Jeg kommenterte så vidt at "har du rotet frem alt du har lånt av meg? du vet vel at du bare kan ha det hos deg..?"...

Han ble da sur og sa at det var en unødvendig kommentar fra min side. Jeg sa noe om at det var da vel helt greit å si det, i og med at det er sånn man gjør når et forhold tar slutt...Jeg ble bare så undrende...

Han sa ikke mer enn akkurat det, at det var unødvendig av meg å kommentere det. Og jeg sitter undrende igjen...

Forholdet er ikke så bra for tiden, så jeg lurer på om det kan være han ville gi meg alt han har lånt, sånn i tilfelle han plutselig gjør det slutt....så har jeg iallefall fått tingene mine..

Eller blir dette for store spekulasjoner..?

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164945-han-hadde-samlet-sammen-tingene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Jeg tror det er over. Desverre. Han er nok for feig til å si det selv, så planen var at du får alle tingene dine med deg hjem og han sier ifra på sms eller noe. Da slipper han konfrontasjoner eller å treffe deg igjen, siden du har fått alt tilbake. Det må være helt jævlig for deg om du var glad i fyren.

Dette er bare min mening av situvasjonen. Kansje hadde han ikke bruk for tingene mer og synest at de rotet til plassen hans, eller ville være høflig å ikke okkupere de for lenge. Det finnes en episode i sex og singelliv hvor Carrie prøver å legge igjen ting hos Big, men han leverer de tilbake, du får trøste deg med den episoden.

Gjest Frustrert nå

Ta signalet hans, og avslutt forholdet.

Kan det ikke være han bare ville gi det tilbake til meg av høflighet? Og fordi han vet at jeg er gla i de cd'ene?

Kanskje var det et signal, men når jeg da spurte så burde han vel sagt det til meg...?

Alle bilder av meg og diverse ting fr ameg var jo fortsatt rundt om kring i huset...

Jeg er dessverre inne på tanken selv. Hvorfor gi meg alt på en gang sånn? Og hvorfor NÅ?

Kan det ikke være han bare ville gi det tilbake til meg av høflighet? Og fordi han vet at jeg er gla i de cd'ene?

Kanskje var det et signal, men når jeg da spurte så burde han vel sagt det til meg...?

Alle bilder av meg og diverse ting fr ameg var jo fortsatt rundt om kring i huset...

Jeg er dessverre inne på tanken selv. Hvorfor gi meg alt på en gang sånn? Og hvorfor NÅ?

Menn er feige. Sånn er det bare. Han tørr ikke si det til deg ansikt til ansikt og håper du skal ta hintet.

Spør ham rett ut om det er det han mener og ikke gi deg før du har fått et skikkelig svar.

Annonse

Hei

Mitt tips er å la være å spekulere.

Det kan godt hende han bare er lei av deg, og dermed også lei av tingene dine (og dermed vil ha dem ut av huset). At han er lei av deg og tingene dine behøver ikke bety at han vil gjøre det slutt, men at han trenger litt mer personlig rom.

Du har spurt og fått svar fra ham.

Lev livet litt enklere, uten de store spekulasjoner omkring småting (husk: bildene av deg og gavene fra deg er fortsatt på plass).

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...