Gå til innhold

Vi mener begge at det ikke er noen vei tilbake...

Anbefalte innlegg

Vi har faktisk prøvd hardt begge to spesielt i det siste året. Tror de ekte følelsene har vært borte lenge, men at vi har vært så gode venner at vi omtrent ikke har merket det.

Dessuten er vi svært uenig om måten å leve på. Jeg ønsket meg et barn til, mens han overhode ikke vil ha flere. Nå vil jeg selvfølgelig ikke ha flere barn med han. Det er over.

Det er trist, og jeg er fryktelig lei meg, men det er likevel ingen tvil om at det er det rette. Alt har skjedd så fort og brått at jeg har ikke fordøyd det enda.

Sønnen vår (6 1/2) har foreldre som elsker han over alt på jord, aldri krangler, er veldig gode venner, men ikke kjærester, og som kommer til å bo hver for seg.

Det blir egentlig ikke store forandringen fordi min samboer har jobbet nesten hele tiden i alle år. Kun hatt søndag fri hvis vi var heldig, og da har han ofte sovet, sett tv eller sittet foran datamaskinen.

Det hadde sikkert vært litt mer problematisk om vi hadde vært gift, men likevel ville samme avgjørelsen vært riktig...

Fortsetter under...

Hei !

Vet akkurat hvordan du har det.

Jeg og min mann har vært igjennom den samme prosessen, og i går falt "dommen". Vi skal gå fra hverandre etter 6 år. Vi har to barn (3 og 1 ) og har vært gift i 3 år.

Føler meg lettet fordi vi har kommet frem til en avgjørelse, men trist fordi det ikke var slik det skulle ende.Spesielt er det trist fordi det er barn i bildet.

Selv om man er foreldre og man fungerer sammen i det daglige, er det ingen selvfølge at man skal være sammen bare på grunn av barna. Noen vil kalle det egoistisk, men jeg synes vi har tatt en voksen og veloverveid avgjørelse som vil være det beste for barna på sikt.

Ønsker deg og dine lykke til.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...