Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mange som har svart deg, men jeg husker i alle fall nicket ditt:-)

Ahh,godt det er noen som legger merke til meg ;o)

Det er år siden jeg var her sist.og ikke mange kjente nick igjen gitt.Var vel ikke bare meg som gikk lei...

Godt noen holder ut,mrxx ;-Þ

Rock on!

Annonse

Heia :)

Sitter på skolen og tjuvdoler. Ble så trøtt av pensum... eksamenstid snart, og det er i grunn litt stressende!

Håper det er bra med deg!

:o)

Hey!

Fy på deg! Må'kke slurve unna slik vettu ;) Hvor langt har du kommet i utdannelsen,og hva skulle du bli? (-for det har jeg glemt)

Bor du "der ute" enda,eller kommet nermere ny'n?

Alt bare bra her ja :)

Klem

Hey!

Fy på deg! Må'kke slurve unna slik vettu ;) Hvor langt har du kommet i utdannelsen,og hva skulle du bli? (-for det har jeg glemt)

Bor du "der ute" enda,eller kommet nermere ny'n?

Alt bare bra her ja :)

Klem

Bor her ute enda ja. Har ikke lyst å snakke høyt om hva jeg "skal bli" her inne (fordi en av faglærerne holder til her), men regner uansett med at jeg hopper av og blir sykepleier en gang i fremtida. Det er mye mer givende. Dumt å bruke tre år på å prøve å bli noe man ikke har lyst å jobbe med, i grunn.

Hva driver du med for tida da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...