Gå til innhold

Dyreplageri?

Gjest liker ikke situasjonen

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke situasjonen

Jeg vet om noen som har to fuglehunder. De har lagd et bur til dem utenfor huset med et lite hundehus slik at de står der hele dagen og det er slik de blir luftet. De får sjelden komme inn i huset, eneste "inne" de er blir i hundehuset. Det blir aldri gått tur med dem, kun når de er med på jakt et par ganger i året (eller hvor ofte det er?). Det VIRKER som om de går i sin egen avføring (vet ikke hvor ofte eieren fjerner dette) og lever i dette buret som er ca 10kvm. Ellers virker hundene glade og eierene snille, men er dette dyreplaging? Jeg syns ikke dette er riktig måte behandle dyrene sine på, men vet ikke om jeg bør si ifra til dyrevernet. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165028-dyreplageri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...