Gå til innhold

tung pust

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en kvinne på 22 som de siste dagene har opplevd at det er svært tungt å trekke pusten helt ned i lungene liksom. Går bra å puste vanlig, men må gjespe for å få pusten til å "snu" nede i lungene! Har ellers ingen smerter i brystet, men kan føle et slags press på brystkassen. Dette plager meg, og jeg er bekymret for om det kan være noe alvorlig! det er slik hele tiden , uavhengig av om jeg sitter, står eller anstrenger meg. hadde astma som barn, kan det være den som er kommet tilbake?

Skrevet

Hei!

Jeg har det akkurat på samme måte med pusten, men jeg vet ikke hva som kan gjøres. Har hatt det mer eller mindre i to månder, og det er veldig slitsomt.

Jeg lurer på om det kan være noe allergi, men er ikke sikker. Synes hvertfall at det blir verre hvis jeg spiser/drikker store mengder sukker, som f.eks. brus, sjokolade, syltetøy etc. ellers så har jeg også prøvd å kutte ut melkeprodukter, men synes ikke jeg merket så stor forskjell..

• 1 måned senere...
janb1365380794
Skrevet

Hei!

Jeg har det akkurat på samme måte med pusten, men jeg vet ikke hva som kan gjøres. Har hatt det mer eller mindre i to månder, og det er veldig slitsomt.

Jeg lurer på om det kan være noe allergi, men er ikke sikker. Synes hvertfall at det blir verre hvis jeg spiser/drikker store mengder sukker, som f.eks. brus, sjokolade, syltetøy etc. ellers så har jeg også prøvd å kutte ut melkeprodukter, men synes ikke jeg merket så stor forskjell..

Hei.samme symptomer her.Er godt trent ,og hadde en fin løpetur senest i går, og da slipper det en stund, føre det kommer tilbake igjen. Kunne vært greit og visst hva det er,så får vel ta en tur til doktor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...