Gå til innhold

Støtter ikke rammer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LuzyNuzy

Hvis du får opp siden, så skal du ikke gjøre noe som helst. Får du ikke opp siden er det sansylig at du har en gammel nettleser, da laster du ned den nyeste versjonen av den du bruker.

Ja, jeg får opp siden http://www.huldrarecords.no/ men får ikke klikket på noe som helst der. *snufs*

Har vanlig internett explorer. (det er det som er nettleser?)

Ja, det er det :)

Har du siste versjon? Hvis du ikke vet det, så gå til Windows update (klikk på startknappen, deretter på Windows update), last ned alle oppdateringer den foreslår.

Vet ikke om du har lastet ned noe derfra før, men for at du skal ha mest mulig sikker pc og hele tiden ha den siste versjonen av Windowsprogrammene burde du gå inn dit en gang i mellom.

Hvis ikke det hjelper, så vet jeg ikke hva som kan være galt.

Annonse

Gjest LuzyNuzy

Har du siste versjon? Hvis du ikke vet det, så gå til Windows update (klikk på startknappen, deretter på Windows update), last ned alle oppdateringer den foreslår.

Vet ikke om du har lastet ned noe derfra før, men for at du skal ha mest mulig sikker pc og hele tiden ha den siste versjonen av Windowsprogrammene burde du gå inn dit en gang i mellom.

Oki. Da prøver jeg det. takk for hjelpen i allefall. :-)

Gjest LuzyNuzy

Det funket fint nå. Tusen takk for hjelpen. *kjempeglad*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...