Gå til innhold

redd???

Gjest livet kan vere helrlig

Anbefalte innlegg

heisann. eg har truffet en jente no som eg har falt for og hun sier hun har falt for meg og..

og det er jo flott.. mn saken er den at hun er veldig populær blant guttene og eg har brent meg veldig på det å falle for en jente for å så finne ut av at hun har falt for en annen... og det er er eg selfølgelig veldig redd for no.. føler av og til når eg er med hun at hun setter andre framfor meg "tror eg" og da begynner jo eg selfølgelig å tenke alt mellom himmel og jord..

så det eg lurte på va om ka dere hadde synst om at den fyren eller jenten dere holder på med hadde spurt om du hadde følelser eller tenkte i den retingen agående andre gutter. må vel vere greit vel?? blir jo gal av å gå hjemme å tenke på det...

hater å ikkje ha alle kortene på bordet..

mn er det noen som har ett tips der eg kan lære å stole mer på jenter, for hver gang det begynner å bli seriøst så blir eg helt merkelig når det gjelder det..

håper på svar... takk på forhånd gutt23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165200-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Jeg ville ikke likt det om han jeg har fortalt at jeg har følelser for betviler dette ved å spørre meg om jeg ikke egentlig heller har følelser for andre. Jeg ville tatt det som mistillit og at han ikke stolte på at jeg mente det jeg sa.

hmm.. ja kanskje det, mn hvis eg sier noe sånt som om at det ikkje er hun men meg da.. og det er det jo og...er jo eg som har ett prob.... kan ikkje gå rundt å lure..kommer til å snappe for meg da-...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165200-redd/#findComment-1074590
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...