Gå til innhold

Remeron og vektøkning - NHD

Anbefalte innlegg

Har prøvd endel forskjellige medikamenter mot depresjonen min, og nå har psykiateren satt meg på remeron i tillegg til efexor.

Leser at vektøkning er en vanlig bivirkning med remeron, og er litt bekymret angående dette da jeg allerede har noen ekstrakilo.

Så til spørsmålet. Kommer vektøkning av remeron/AD generelt utelukkende på grunn av økt appetitt, og dermed økt matinntak, eller settes forbrenningen ned på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165205-remeron-og-vekt%C3%B8kning-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ikke sikker på hva det kommer av. Men da jeg gikk på det, fikk jeg økt appetitt, og spiste mer enn før. Men om jeg la på meg av det eller selve remeron er jeg ikke sikker på. Men det var ikke så mange kilo det var snakk om. Og de forsvant da jeg sluttet på remeron.

Klem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...