Gå til innhold

Hvordan gjenoppta kontakten?

Anbefalte innlegg

Gjest new_love

Traff en gammel skolekamerat her ifjor vinter. Vi traff hverandre bare på gaten, men ble stående og snakke en god stund. På slutten av samtalen hintet han til at jeg skulle besøke han, men pga. kjæreste lot jeg være.

Nå er jeg single igjen og kunne godt tenke meg å ta kontakt med han, med hvordan? Jeg har ikke tlf hans eller noe, men kan finne det i telefonkatalogen. Kanskje det hadde vært en ide og sende han et julekort? Eller hva med en sms?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165211-hvordan-gjenoppta-kontakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Problemet er bare at jeg bor i utlandet - så da burde jeg nok sende en sms når jeg er hjemme til jul. Eller?

du kan sende sms nå. Så kan han få tenke litt på deg inntil du kommer hjem, vettu ;)

Send ham et hyggelig julekort, skriv at det var koselig å treffe ham igjen, og be ham ta kontakt hvis han har lyst. Så oppgir du din tlf. eller mailadresse, og lar neste skritt være opp til ham.

gutta liker å få sms!

Et kort virker mer 'planlagt'. Dersom han ikke er intr., er sms bedre. Dersom han ER intr., er sms mer spennende!

Annonse

Send en sms. Julekort er litt mer kinkig, hvordan skal det være liksom? Hjemmelaget, hvor hjertelig/overfladisk skal du skrive o.s.v. Blir fort litt teit etter min smak. Pluss at det kan virke patetisk hvis han har fått kjæreste i mellomtiden kanskje? Mindre sjanse for plumping med en sms enn et kort hjem i postkassa. Også legger du grunnlaget for masse tekstmeldinger dere imellom frem til du kommer hjem :-)

gutta liker å få sms!

Et kort virker mer 'planlagt'. Dersom han ikke er intr., er sms bedre. Dersom han ER intr., er sms mer spennende!

Hehe, her er det SMS for alle penga, skjønner jeg.

Men jeg gir meg ikke på tørre møkka.

Et kort har mer stil, og vil være mer uventet. Og trenger ikke avsløre noenting. Det er da masse venner og bekjente som sender julekort til hverandre!

KORT! KORT! KORT!

Hehe, her er det SMS for alle penga, skjønner jeg.

Men jeg gir meg ikke på tørre møkka.

Et kort har mer stil, og vil være mer uventet. Og trenger ikke avsløre noenting. Det er da masse venner og bekjente som sender julekort til hverandre!

KORT! KORT! KORT!

Det spørs jo litt på grunnen til at hun vil ha kontakt da ;) Er grunnen kun et vennskap, kan jo kort være minst like godt alternativ, men er grunnen en annen tror jeg sms ville vært å fåretrekke. I hvert fall om han har en samboer, noe hun ikke ser ut tuil å vite noe om.

Det spørs jo litt på grunnen til at hun vil ha kontakt da ;) Er grunnen kun et vennskap, kan jo kort være minst like godt alternativ, men er grunnen en annen tror jeg sms ville vært å fåretrekke. I hvert fall om han har en samboer, noe hun ikke ser ut tuil å vite noe om.

La nå dama vurdere selv.

Jeg bare tuller litt med engelen, skjønner du.

La nå dama vurdere selv.

Jeg bare tuller litt med engelen, skjønner du.

hehe, tøyser du med meg, lissom! Kort-gæren, er du! Gutta bryr seg slett ikke om "stil".

Derimot er det kjempekos å få postkort fra venner, det er MER enn å få en sms. Så sett igang og send vennligsinnede kort til denne engelen, du!

Send en sms. Julekort er litt mer kinkig, hvordan skal det være liksom? Hjemmelaget, hvor hjertelig/overfladisk skal du skrive o.s.v. Blir fort litt teit etter min smak. Pluss at det kan virke patetisk hvis han har fått kjæreste i mellomtiden kanskje? Mindre sjanse for plumping med en sms enn et kort hjem i postkassa. Også legger du grunnlaget for masse tekstmeldinger dere imellom frem til du kommer hjem :-)

Her ser du, Babette, mil har skjønt det, h*n!

:P

Annonse

hehe, tøyser du med meg, lissom! Kort-gæren, er du! Gutta bryr seg slett ikke om "stil".

Derimot er det kjempekos å få postkort fra venner, det er MER enn å få en sms. Så sett igang og send vennligsinnede kort til denne engelen, du!

Ja, jeg er ganske kort, skjønner du!

OK, jeg skal sende deg et kort med min vakreste skjønnskrift. Dyppet i eddik, slik at du kan henge det opp på kjøkkenet og kose deg med duften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...