Gå til innhold

I år som i fjor og året før der

Anbefalte innlegg

Så har det skjedd igjen. Det ingen hadde ventet - snøen kom til østlandet. Hvordan kan det ha seg at det blir like mye kaos hver år? Alle er like uforberedte og avisoppslagene like mange? Helt utrolig!! :)

Er dette virkelig nok til å stoppe trafikken dernede hos dere??

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/17/414877.html

Fortsetter under...

Det som er mye av problemet er jo at kollektivtrafikken MÅ stoppe opp og vente på brøyting. Og når brøyting ikke har blitt gjort siden sist vinter, så tar det litt tid å få det i gang igjen.

".........................."

Det har ikke vært noen brøytebil i gata her enda i hvert fall.

Jeg var ute å kjørte i går, hadde overhodet ingen problemer med å komme meg frem. Hadde til og med kommet hjem i rett tid om alle hadde hatt vinterdekk på....

Det sto nemlig biler overalt, med sommerdekk...

Så mange busser i køen sammen med meg, vi måtte pent vente mens folk la om, strødde grus under dekkene, trailerne la på kjettinger.

Brukte 1 time hjem på en kjøretur som normalt skal ta 7 min.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...