Gå til innhold

Pc slår seg av.

Anbefalte innlegg

Har en bærbar pc som i den siste tiden har begynt å oppføre seg merkelig.

Den slår seg av i ny og ne... dette er ganske så irriterende når man sitter og skriver på dokumenter (selv om jeg lagrer ofte)

Jeg kjøpte denne pc i januar i år.

Jeg har scanna etter virus og andre små dippedutter men den er clean for så det kan ikke være det:(

Er ganske så oppgitt over dette, da det var en dyr maskin(selv om jeg kjøpte den på kampanje)

Så alle dere datakyndige dolere, hva kan være feilen og er det på tide å levere den inn på reperasjon? får jeg dette på garrantien? der er jo ikke et år engang siden jeg kjøpte den.

Og nei jeg har ikke behandlet den "unormalt":)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165307-pc-sl%C3%A5r-seg-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det går på garanti avhenger av hvor du kjøpte den og hva slags garanti de gir. Men når den er såpass ny så går det uansett under kjøpsloven dersom det er noe fysisk galt med maskinen.

Først bør du prøve å formatere og reinstallere Windows. Husk å ta backup av alt du vil ta vare på først. Hvis problemet fortsetter etter dette er sannsynligheten stor for at det er maskinvarefeil, og da har du rett på å få den reparert gratis såfremt butikken ikke kan sannsynliggjøre at det er du selv som er skyld i problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165307-pc-sl%C3%A5r-seg-av/#findComment-1075475
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...