Gå til innhold

fortvilet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenavnidag
Skrevet

I dag bare gråter jeg. Gråter og gråter. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Velge mannen min eller satse på "han andre". Akkurat nå er bare fortvilelsen så stor! Det bare gjør så vondt inne i meg, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Skrevet

Har du skrevet inn bakgrunnen for tvilen før her på DOL? Hva får deg til å tvile?

Skrevet

Finn ut hvem du har mest lyst til å pule med. Det er en fin rettesnor for valg av mann.

Skrevet

Du har all min sympati i verden. Jeg har selv opplevd å være en del av en slik "apokalyptisk trekant", og det er helt forferdelig.

Vanskelig å gi råd når man ikke vet bakgrunnen, men hjertet må være veiviser. Alt annet ordner seg.

Skulle ønske jeg kunne si noe mer, for jeg har sett hvor vond en slik forferdelig klemme kan være. Nå kan jeg bare gi deg et smil og forståelse, men skriver du mer, vil nok mange hjelpe deg.

:-)

Skrevet

Finn ut hvem du har mest lyst til å pule med. Det er en fin rettesnor for valg av mann.

Hehe, det var egentlig en glimrende litmustest! *LOL*

Skrevet

Jeg vet godt hvem jeg har mest lyst til å pule! Men jeg kan dessverre ikke få ham så meg hjelper det ikke... :o(

Skrevet

Jeg vet godt hvem jeg har mest lyst til å pule! Men jeg kan dessverre ikke få ham så meg hjelper det ikke... :o(

ikkenavnidag=Lillemus?

Uansett, ikke greit å ha det slik, eneste trøsten er at det går over.

Gjest tror jeg tralala
Skrevet

ikkenavnidag=Lillemus?

Det er nok ikke Lillemus som har skrevet hovedinnlegget. Hun lurer vel ikke på om hun skal velge mannen sin

Skrevet

Det er nok ikke Lillemus som har skrevet hovedinnlegget. Hun lurer vel ikke på om hun skal velge mannen sin

Om jeg har fulgt riktig med, så har hun truffet en etter mannen sin som hun ikke kan få.

Gjest tror jeg tralala
Skrevet

Om jeg har fulgt riktig med, så har hun truffet en etter mannen sin som hun ikke kan få.

Da skriver hun vel ikke ...velge mannen min eller satse på "han andre".

Skrevet

ikkenavnidag=Lillemus?

*Ler* Nei, ikkenavnidag er ikke meg! Jeg sitter da for søren ikke og lurer på om jeg skal velge mannen min - jeg har jo ingen mann å velge! Har "bare" en elsker jeg.

Har en jeg gjerne skulle hatt ja, det stemmer, men når han ikke vil ha meg så kan jeg ikke akkurat velge meg ham da.

Skrevet

*Ler* Nei, ikkenavnidag er ikke meg! Jeg sitter da for søren ikke og lurer på om jeg skal velge mannen min - jeg har jo ingen mann å velge! Har "bare" en elsker jeg.

Har en jeg gjerne skulle hatt ja, det stemmer, men når han ikke vil ha meg så kan jeg ikke akkurat velge meg ham da.

Hehe, ok. Det var uansett bare spekulasjoner (og litt forhastede sådanne).

• 2 uker senere...
Gjest ikkenavnidag
Skrevet

Har du skrevet inn bakgrunnen for tvilen før her på DOL? Hva får deg til å tvile?

Hei.

Jeg skulle svart deg for lenge siden...men har vært uten internett grunnet flytting.

Noe som gjør frustrasjonen enda verre for da bor jeg lengre unna "han andre". Tvilen...hva gjør at jeg tviler? det er noe med han som jeg har truffet som jeg ikke klarer å slippe helt. Jeg var ikke på søken etter noen ny partner, han "ramlet" inn i livet mitt helt uventet. I mitt nåværende forhold(som gift) har jeg det trygt og stabilt. Vi har det engentlig helt greitt. Men savner kansje å bli mer begjæret, spenning... vet ikke helt er bare ganske frustrert/fortvilet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...