131180 Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg har e problem at jeg ikke får skikkelig sjeggvekst, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det kommer, det kommer... ta tiden til hjelp. Hvis du har mye dun kan du forsøke å barbere det og se om det ligner mer på skjegg når det vokser ut igjen. 0 Siter
Gjest Esel-suppe Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Det kommer, det kommer... ta tiden til hjelp. Hvis du har mye dun kan du forsøke å barbere det og se om det ligner mer på skjegg når det vokser ut igjen. Barberingshyppighet som terningkast 6 nevner har ingen innvirkning på skjeggveksten. Det gjør heller ikke skjegget grovere. Skjeggveksten øker helt til du er ca 30 år. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Barberingshyppighet som terningkast 6 nevner har ingen innvirkning på skjeggveksten. Det gjør heller ikke skjegget grovere. Skjeggveksten øker helt til du er ca 30 år. Merkelig! Den regelen gjelder når kvinner begynner å barbere leggene sine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.