pida1365380780 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har slitt med depresjoner siden jeg var 14. Jeg har brukt snart 10 år på å finne ut hvorfor, og nå er jeg farlig nærme et svar. I mellomtiden har jeg søkt mange ulike typer hjelp, alternativt og offentlig. Det eneste som hjalp, var antidepresiva. Nå ser det midlertid ut til at problemet var/er at jeg er misunnelig/sjalu på min yngre søster. En svært vond erkjennelse, og skremmende, da det ser ut til ikke være noe jeg "vokser av meg". Trenger råd om hva jeg skal gjøre, for jeg kan ikke akseptere det, hverken for min familie eller egen del. Må jeg oppsøke psykolog?(Har desverre dårlig erfaring med det fra før..) Eller må jeg greie dette uten hjelp? Setter pris på "kvalifisert" tilbakemelding. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165347-s%C3%B8skensjalusi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.