sandrabullock Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 hei, er ei jente på 26 som har et problem..jeg får konstant innvendige kviser i panna.sånne digre med masse veske inni..deter helt bulkete og vondt og ømt å ta på..også ser det så stygt ut..er rød fler esteder i panna...noen som harefraing og tips? 0 Siter
Gjest Urban Super Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hei! Hadde det samme problemer som deg. Fikk roaccutan av hudlege og alt ble bra. Kan anbefale det samme. Lykke til uansett hva du forsøker. 0 Siter
Sofapus Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Kan høres ut som nodulocystisk acne 0 Siter
daydreamer1365380564 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Vel, har en del jeg og. Nå har jeg en så stor en på haka at jeg har hovne lymfekjertler.! Det beste tipset er vel egentlig og ikke pille på de, men la de være i fred! (og hele den regla med å ikke spise masse sjokolade,brus,blabalbal..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.