Gå til innhold

Mensmurringer og andre små tegn/testing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!!!

Jeg testen positivt på vårt 3. og siste søskenforsøk nå på lørdag!! *JIPPI*

Jeg var da på rugedag 10. Dvs. at rugedag enn var på innsettingsdagen.. For noen er dette altfor tidlig å teste, da det er veldig individuellt hvor fort og mye HcG hormon man produserer... Jeg kjenner mye stikking og purring i magen og ryggen.. I morgen skal jeg på Rikshospitalet for å ta blodprøve!!

SPENNENDE DAGER DETTE HER!!!

Gjest Venter og venter og venter

Hei på deg!!!

Jeg var da på rugedag 10. Dvs. at rugedag enn var på innsettingsdagen.. For noen er dette altfor tidlig å teste, da det er veldig individuellt hvor fort og mye HcG hormon man produserer... Jeg kjenner mye stikking og purring i magen og ryggen.. I morgen skal jeg på Rikshospitalet for å ta blodprøve!!

Så moro! Gratulerer så mye. Håper du får et fint svangerskap. Lykke til videre.

Hei på deg!!!

OI! Gratulerer så mye, Kanutten! Dette var gode nyheter!

Klem fra

Hei på deg!!!

Oj, dette hadde ikke jeg fått med meg.

Gratulerer hjerteligst!

Hilsen en annen gammel traver.

Annonse

Oj, dette hadde ikke jeg fått med meg.

Gratulerer hjerteligst!

Hilsen en annen gammel traver.

Halloisen AAA!!

Jeg har vel egentlig mer eller mindre flytta over til FUB i prøveperioden vår.. Det ble litt lite action på barnløs sidene her.. Men jeg titter jo innom av og til da.. På foreldre småbarn etc. Kanskje jeg vandrer inn på Gravid forumet snart.. *smiler* .... Hyggelig å "se" gamle kjente!!!

Hei på deg!!!

Åj, så bra at jeg tilfeldigvis titta innom dette gamle forumet, tror ikke jeg har vært her på månedsvis.

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så mye Kanutten. dette var hyggelig lesing.

Klem fra ho som går og venter på nummer to i hjertet ;o)

Åj, så bra at jeg tilfeldigvis titta innom dette gamle forumet, tror ikke jeg har vært her på månedsvis.

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R så mye Kanutten. dette var hyggelig lesing.

Klem fra ho som går og venter på nummer to i hjertet ;o)

Hei på deg!!!

Ja det blir lengre og lengre mellom hver gang jeg er innom her også.. (fint med mld per mail, når noen svarer på mine innlegg)

Så deilig at du venter et nytt hjertebarn da!!! Er det her på DOL du er mest??? Jeg holder mest til på FUB.. De har adopsjons sider der også... *hint.hint* (fub.no)

Så koselig det er å "se" dere igjen alle gamle travere.... Tenk at det er 5 år siden vi satt å skravla som verst her på DOL... *mimre, mimre*

*klem fra Kanutten*

Hei på deg!!!

Ja det blir lengre og lengre mellom hver gang jeg er innom her også.. (fint med mld per mail, når noen svarer på mine innlegg)

Så deilig at du venter et nytt hjertebarn da!!! Er det her på DOL du er mest??? Jeg holder mest til på FUB.. De har adopsjons sider der også... *hint.hint* (fub.no)

Så koselig det er å "se" dere igjen alle gamle travere.... Tenk at det er 5 år siden vi satt å skravla som verst her på DOL... *mimre, mimre*

*klem fra Kanutten*

Jepp, jeg er mye på Dol-adopsjon og på forumet til Korea klubben som heter Hjertevekst.

Også en del på nicklisten-chatten. Der er det mange gamle travere ;o)

http://www.nicklisten.no/cgi-bin/index.cgi

Koslig å høre hvordan det går med gamle travere,

spesiellt når det ender så bra :o))))

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...