Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg som skriver dette er en kvinne på 35 år. For to år siden flyttet jeg til ett mindre sted på østlandet. Siden jeg ble 30, har jeg en gyn. undersøkelse i året. Dette fortsatte jeg med også her jeg bor nå. Men de to gangene jeg har vært her, har jeg gått igjen med en vond følelse av at ting ikke har foregått slik jeg er vant til fra før. Jeg har ikke så lyst til å gå i detaljer, men har alikevel lyst til å fortelle noe: Det instrumentet som man fører inn for å så skru på så det utvider seg har min lege brukt både i skjeden og analt. Jeg har også måttet stå på kne i stolen med bena fra hverandre for at denne typen undersøkelse lettere skulle kunne gjøres bakfra.Jeg har følt at dette har vært mere "ydmykende" enn å ligge som vanlig. ER DETTE NORMALT??? eller er det jeg som er litt dum?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165452-tvilsom-gyn-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

dette hørtes rart ut,synes du skal bytte lege hvis du ikke føler deg bra hos han. man har rett til og bytte

hei! dette høres skummelt ut, vær så snill å anmeld det. han har jo å andre enn deg,kenskje noen som ikke tør å si ifra å som han går lenger med. synd å utnytte stillingen sin slik.

hei! dette høres skummelt ut, vær så snill å anmeld det. han har jo å andre enn deg,kenskje noen som ikke tør å si ifra å som han går lenger med. synd å utnytte stillingen sin slik.

Dette hørtes ekkelt ut. Du har krav på at det er en tredjeperson tilstede, benytt deg av det. Du kan også spørre en annen lege om det er slik det skal være, og hvis ikke, har jeg villet anmeldt legen til fylkeslegen.

å fyyyyyyyyameg! så ekkelt!!! nå synes jeg virkelig synd på deg! og i analen da...

Anmeld legen med en gang!!!!!!! Vil kanskje gjøre deg tryggere å gå til en kvinnelig gynekolog fra nå av! Det har jeg alltid gjort. Klarer ikke tanken på at en fremmed mann skal studere meg nedentil og ihvertfall ikke når jeg hører sånne skrekkhistorier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...