Gå til innhold

Fjerning av eggstokk - smerter!

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen her kan svare meg.

Jeg måtte akutt fjerne ene eggstokken om mandagen pga. smerter og cyster. Jeg er sykemeldt ut neste uke, men legen sa da jeg dro fra sykehuset at ikke alle leger ville ha sykemeldt meg.

Problemet er at jeg enda har fryktelig vondt der som eggstokken ble tatt ut, og lurer på om dette er vanlig?

Noen som har opplevd det samme og som kan fortelle om sine erfaringer? Min eggstokk ble tatt vekk blant annet pga. endo cyster.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165455-fjerning-av-eggstokk-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym når jeg snakker om familien

Jeg tror det slett ikke er uvanlig med smerter slik du beskriver det.Ei i min nære familie har fjernet først en eggstokk, og nå den siste. Hun sier at hun har smerter i området hvor eggstokken er borte, og hun har forsåvidt hatt det nå og da i flere år. Nå trenger ikke du å oppleve det samme i så lang tid, for dette er sikkert individuelt, men helt uvanlig er det nok ikke. Jeg vil dessuten tilføye at til tross for å ha mistet en eggstokk pga cyster,førte ikke dette til at det ble vanskeligere for henne å bli gravid.Vet ikke om det er aktuelt for deg.

Håper du kommer deg til igjen snart, og ta vare på den psykiske helsen din også. Å miste organer som har med kjønnet vårt å gjøre, kan i noen tilfeller sette andre spor for noen enn en trodde på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...