Gå til innhold

Ny design på DoktorOnline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Designen suger. Fargene er motbydelige, og scrollinga er mildt sagt latterlig.

Jeg lurer på hva slags webdesigner dol har brukt. Sannsynligvis en veldig, veldig syk person.

Ja, og det er jo umulig å scrolle slik at du ser overskriftene og forfatter av trådene osv.

Hva er vitsen med å gå ned i standard på sidene? *snøft*

Ja, og det er jo umulig å scrolle slik at du ser overskriftene og forfatter av trådene osv.

Hva er vitsen med å gå ned i standard på sidene? *snøft*

Men det popper da opp når man holder pila over den.

Dessuten kan man åpne den i eget vindu.

Annonse

DOL er full av sopp.

*unnskyld*

Og folk med ereksjon.

I hvert fall er det en knekkende setning med det klingende navnet "ereksjonssvikt" som nå blinker imot meg.

Pluss en liten smilende baby ved siden av. Mulig denne 100 % naturlige potenspillen er beregnet på pedofile med ereksjonssvikt?

• 2 uker senere...

Enig med du!

Dol har blitt et tivoli.

Ikke går det an å søke ordentlig lenger heller, før gikk det an å presisere søket, nå er det vanskelig å lete frem eksakt det du leter etter.

Alt var så MYE BEDRE FØR!!!

Lurer på åffer de ikke tar tilbakemeldingene våre på alvor, og evt reviderer litt!

Som sagt, jeg syns det er kjipt å være her for tiden. Blir irritert!

Lurer på åffer de ikke tar tilbakemeldingene våre på alvor, og evt reviderer litt!

Som sagt, jeg syns det er kjipt å være her for tiden. Blir irritert!

Det er fordi de vet at vi blir vant til det. Jeg har blitt vant til det nå, det eneste som fortsatt irriterer meg er at jeg ikke kan dra ut spaltene. Men jeg blir vel vant til det også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...