Gjest -Ranger Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei alle! Jeg lurer paa om det er noen her inne som har erfaringer med testosterontilskudd, f.eks Androderm eller Testoderm? ..Er plaget med lav energi, har "problemer i senga" ,i tillegg til at jeg har (relativt) lette depresjoner. Utenom disse tre problemene lever jeg et flott liv, derfor ble jeg ekstremt glad da jeg fikk vite at alle tre plager kan reduseres /forsvinne med et testosterontilskudd. 1-Er dette urealistiske forhaapninger? 2-Noen som vet om man maa ligge utenfor "normalgrensene" for testosteronverdier for aa faa behandling? (Jeg ligger like innenfor) Ok.. vanskelig aa svare paa dette, men er ganske desperat paa aa faa orden paa ting. Krysser fingrene for at noen kan svare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165482-testosterontilskudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.