fembarns Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg kan ikke åpne det i dvdshrink for å ta backup. Jeg kan ikke kopiere den med Nemo, jeg kan kopiere den med Roxio men da trenger jeg en chip til 800 kr for å spille dem.... Jeg vil så gjerne tatt en kopi av spillet siden mine små gutter lett ødelegger dem, noen som har vært borti noe som funker uten den brikken jeg nevnte over her...? Eventuelt vet om noen dataforum det kan være vits å legge ut spm på? 0 Siter
citoyen Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Chipen trenger du uansett hvilket program du kopierer med. 0 Siter
fembarns Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Chipen trenger du uansett hvilket program du kopierer med. Jo det skjønner jeg. Jeg lurte mere på noe alla dvdshrink som analyserte slik at det ikke ble kopi på en måte - skjønnte du det? Hvor ville du henvendt deg for få satt inn en slik chip 0 Siter
petter smart Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 DVD shrink kopierer kun film dvd'er. Du kan prøve cloneDVD, eller evt nero. Du får ikke spillt en kopi uten å chippe maskinen. 0 Siter
Lula Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jo det skjønner jeg. Jeg lurte mere på noe alla dvdshrink som analyserte slik at det ikke ble kopi på en måte - skjønnte du det? Hvor ville du henvendt deg for få satt inn en slik chip Se på markedsplassen i avisen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.