Gå til innhold

Alltid trett

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18 år som ALLTID er trett.Jeg må sove middag hver dag når jeg kommer hjem fra skolen om jeg i det hele tatt skal ha en sjangse til å klare å gjøre lekser.Dette har pågått i cirka 1 år,men nå den siste måneden har det bare blitt verre.Jeg sover 11 timer hver natt,men likevel er jeg helt ferdig når jeg kommer på skolen.Å følle med i timene er et ork,å det å gjøre lekser er nesten uutholdelig.Øyelokkene mine hovner opp,og det ser ut som om jeg har vert på fylla i en uke.

Jeg mener,dette kan da ikke være normalt for en 18 åring?

Jeg har var hos legen igår,der jeg tok noen tester.Blant annet blodprosent,og noe som hadde med infeksjoner å gjøre.Prøvene så bra ut, og legen mente på at dette var noe som kom til å gå over,men det har vart et år og det blir jo bare verre!

Hva kan dette være,og hva bør jeg gjøre?Jeg er desperat!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16553-alltid-trett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til Grilla. Sannsynligvis bør du ta prøver på stoffskiftet og jernlager også. Om ingen fysisk forklaring finnes på plagene dine, må du vurdere om du kan være deprimert, eller være psykisk sliten av annen grunn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16553-alltid-trett/#findComment-76707
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...