Gå til innhold

Håper du kan svare på dette

Anbefalte innlegg

Hei..

.Saken er den at jeg i 2 år har hatt veldig vondt i høyre siden av kroppen. Nesten hodepinelignende smerter. Det kommer i perioder og gjør veldig vondt. For ca 2 år hadde jeg dessuten et vekttap men det synes å ha stabilsert seg nå .Det er bare i ansiktet jeg syns jeg stadig blir smalere. (Vekttapet var tilsynelatende helt uten grunn) For et halvt år siden begynte jeg også å få andre plager. Jeg ble svimmel, veldig slapp. fikk vondt i øynene, ble deppa og redd pga sykdommen, fikk konsentrasjonsproblemer.Noen ganger har jeg blødd ut av det høyre neseboret. Dessuten har jeg en del kuler og klumper i ytterste lag av huden på halsen og i kjeven men dette skal være fettkuler. Jeg har fortsatt vondt i sida. jeg var hos legen og tok blodprøver for twar, jernlager og stoffskifte men fant ingenting feil .Legen henviste meg videre til en nevrolog, men det var en skuffende opplevelse. legen var veldig arrogant og jeg fikk aldri forklart ting ordentlig for han. Jeg spurte om jeg kunne ha med venninna mi inn men det fikk jeg ikke lov til. Det eneste han gjorde var å sjekke refleksene mine og de var i orden. På grunnlag av den enkle undersøkelsen sa han at sykdommen min var psykisk. DEtte syns jeg blir en litt for enkel forklaring for jeg vet at sykdommen ikke bare kan ha psykiske årsaker. Hva tror du det kan være? Hva mener du jeg bør gjøre videre? Jeg er ei jente på 18 år og jeg går siste året på videregående og sykdommen begynner å bli veldig plagsom for meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16555-h%C3%A5per-du-kan-svare-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Marijenten !

Har igrunnen hatt samme opplevelse av enkelte nevrologer.Hvis det du beskriver, var alt mannen gjorde, så er etter min mening grunnlaget lovlig spinkelt.Men når det er sagt, føler jeg du har veldig mange symptomer som både kan ogg ikke kan - henge sammen med hverandre. La meg i denne forbindelse minne deg om at dette landet har fritt sykehusvalg nå. Les om sjukhusene på nettet, se om du finner noen som du hører har god nevrologdekning, og få deg en utredning. Klem, Bitt75

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære marijenten !

Jeg må vel bekrefte at jeg ikke tror disse symptomene skyldes en nevrologisk sykdom. Det berettiger på ingen måte arroganse. Likevel tror jeg neppe at ny vurdering hos annen nevrolog vil hjelpe deg så mye på vei med disse symptomene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...