Gå til innhold

hvem er jeg bak alt??

Anbefalte innlegg

jeg fjernet litt av beskyttelsen min i går.. det gikk så utrolig dårlig.. kjente egentlig ikke meg selv igjen.. var redd som bare det samtidig som jeg gjorde ting jeg aldri ville gjort ellers.. etterpå bare gråt jeg og gråt jeg.. var ikke noe seksuelt som skjedde.. bare noen som presset meg med spørsmål og jeg klarte ikke stå imot presset. klarte ikke holde på mine meninger, men ble redd og gav meg. gav opp.. det er fælt å se tilbake på hva jeg sa.. som om folk så lett som ingenting kan bruke meg psykisk når jeg glemmer meg et lite øyeblikk.. det er fælt å se hvor enkelt de gjør det.. og hvor vanskelig det blir for meg etterpå..

sikkert ingen som forstod dette, men jeg måtte bare få ting ut likevel..

-full beskyttelse igjen-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165630-hvem-er-jeg-bak-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GENe1365380763

Du er ikke alene. Det virker som om hodet vårt er programmert til å innta holdninger og være på en måte vi ikke er helt komfortable med. Det er jo selvsagt OSS som skal føye oss etter resten av verden, for det er jo OSS det er noe galt med... NOT !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165630-hvem-er-jeg-bak-alt/#findComment-1078222
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...