Gå til innhold

Slutt med snus/abstinenser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Synes det høres veldig naturlig ut jeg. Det spørs vel kanskje litt på hvor lenge du har snust. Men de som røyker får jo abstinenser når de slutter. En jeg kjenner prøvde først en gang og skiftet fullstendig personlighet, skremmende. Men giften må jo ut av kroppen. Selvfølgelig må du ikke gå for lenge med det for det kan jo selvfølgelig være noe aent. Men se det litt an.

Mvh

Synes det høres veldig naturlig ut jeg. Det spørs vel kanskje litt på hvor lenge du har snust. Men de som røyker får jo abstinenser når de slutter. En jeg kjenner prøvde først en gang og skiftet fullstendig personlighet, skremmende. Men giften må jo ut av kroppen. Selvfølgelig må du ikke gå for lenge med det for det kan jo selvfølgelig være noe aent. Men se det litt an.

Mvh

Har snusa i nesten 15 år, men ikke så veldig mye. ca to bokser i uka..., alt er vel relativt :-) Har hørt at abstinensene kommer i flere varianter, håper de går over iløpet av kort tid. Det bra er at jeg faktisk ikke blir sint og sur, har heller ikke spes lyst på snus, men de andre symptomene er ille nok. Håper jeg holder... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...