Gå til innhold

Tør du stole på denne mannen?

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Klysetryne. Men så ville jo et hvilket som helst barn bli fucked up med ei sånn mor.

Skrevet

Klysetryne. Men så ville jo et hvilket som helst barn bli fucked up med ei sånn mor.

For ikke å snakke om faren...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nope.... Litt for slesk.

Skrevet

Aldri. Han ser ut som alle verdens parodier på sleske selgere og svindlere samlet i en person.

"............................"

Kizza1365380506
Skrevet

Nå ja, vi invisterte 1000 kr i T5PC. Vi gikk inn i det med åpne øyne og forventet oss ikke annet enn det som skjedde. Å satse flere hundre tusen er jo direkte dumt.

At Think7 skal være så mye bedre tviler jeg på. Verden vil bedras, enkelte er utrolig naive. Vi har alle lært fra vi var små at pyramidespill er dømt til å rakne. Kommer bare helt an på når du kommer inn i spillet.

Mvh

Kizza1365380506
Skrevet

For ikke å snakke om faren...

Jeg synes ikke det høres så helt feil ut. Tenk hvor fort du kan kjøre i deg en sjokolade...

Mvh

Skrevet

Aldri i livet. Han ser så slesk og sleip ut at jeg hadde ikke kjøpt en sjokolade av fyren, engang.

Skrevet

Mannen er underordnet. Konseptet må studeres. Folk som går inn med penger i slikt, fortjener ikke bedre enn å tape dem.

De gråtkvalte reportasjene med folk som har tapt på T5C er patetiske. Jeg hadde gjemt meg vekk, og aldri vist trynet mitt i avisa med en slik story.

Gjest dollargris
Skrevet

Mannen er underordnet. Konseptet må studeres. Folk som går inn med penger i slikt, fortjener ikke bedre enn å tape dem.

De gråtkvalte reportasjene med folk som har tapt på T5C er patetiske. Jeg hadde gjemt meg vekk, og aldri vist trynet mitt i avisa med en slik story.

Helt enig.

Jeg har en kollega som har investert en del penger i dette og som med stjerner i øynene fortalte meg hvor rik jeg kom til å bli hvis jeg ble med. Jeg forsøkte å forklare henne hvem som blir rik, men hun ville rett og slett ikke tro på meg. Hun kunne ikke skjønne at jeg ikke ville tjene penger på en så lettvint måte.

Nå klager og gnåler hun om de svindlerne. Akk ja - ingen skal si at hun ikke ble advart.

Skrevet

Jeg stoler ikke på noen i den familien.

Måtte de brenne i helvete.

Skrevet

Jeg stoler ikke på noen i den familien.

Måtte de brenne i helvete.

Jeg vil da for pokker ikke ha dem!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Er det du som styrer helvete?

Skrevet

Er det du som styrer helvete?

Hvem trodde du det var?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Stoler ikke på noenting når det gjelder pyramidespill.

For at noen skal kunne tjene seg styrtrike, er andre nødvendigvis nødt til å tape tilsvarende.

Skrevet

Hvem trodde du det var?

Med vennlig hilsen

Jeg har ofte mistenkt Woody Allen, men siden han ikke er død enda fortsetter han heller å gjøre livet surt for filmfans verden over med å delta i filmer.

Så jeg vet ikke.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Det er da opp til meg å avgjøre!!

Vennlig hilsen (for)dømmeren

Skrevet

Med vennlig hilsen

he-he...

Skrevet

Selvsagt. Kombinasjonen Sæle + pyramidevirksomhet må da være helt ufeilbarlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...