Gå til innhold

hår rundt brystvortene...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det også.

Det er ikke noe stort problem for meg.

Jeg barberer dem bort etter en stund. De kommer tilbake, men så er det bare mannen min som vet det da, så det spiller ingen rolle.

Kanskje du kan nappe dem også. Jeg vet ikke hva som er best. Jeg har ikke prøvd, er litt vondt tenker jeg.

Jeg bryr meg ikke så mye om det, ikke mannen min heller.

Er jo skapt sånn...

Det finnes verre ting å bekymre seg for synes jeg.

Gjest hårete2

Jeg har det også.

Det er ikke noe stort problem for meg.

Jeg barberer dem bort etter en stund. De kommer tilbake, men så er det bare mannen min som vet det da, så det spiller ingen rolle.

Kanskje du kan nappe dem også. Jeg vet ikke hva som er best. Jeg har ikke prøvd, er litt vondt tenker jeg.

Jeg bryr meg ikke så mye om det, ikke mannen min heller.

Er jo skapt sånn...

Det finnes verre ting å bekymre seg for synes jeg.

greit når man er gift kanskje.. Det er ikke jeg. Er stadig på utkikk, så jeg pleier å nappe dem, men det holder ikke. De kommer ut som små sjeggstubber og er da for små til å nappes...

greit når man er gift kanskje.. Det er ikke jeg. Er stadig på utkikk, så jeg pleier å nappe dem, men det holder ikke. De kommer ut som små sjeggstubber og er da for små til å nappes...

Jeg vet ikke om det er et lurt tips på sikt, men når de bare har kommet så lite ut at du ikke få nappet dem, barberer du bort den lille stubben isteden.

Det kan du f.eks. gjøre før du skal ut og date el.l., bare sånn at du får det bort akkurat da.

Men ikke tenk så mye på det, jeg vet om mange som har hår rundt brystvortene og hvis noen ikke vil ha deg pga. det, ja så sier det mer om dem enn om deg!

Sånn helt seriøst altså.

Gjest også hårete

Jeg har hatt dette problemet i sikkert 15 år. For meg er det en like naturlig del av morgenstellet å sjekke om det er lange hår/nappe hår rundt brystvortene som det er å pusse tennene.

Tenker ikke så mye over det og ikke mannen min heller. De blir nappet så regelmessig at han nesten aldri ser noe til dem.

Annonse

Gjest hårete2

Jeg har hatt dette problemet i sikkert 15 år. For meg er det en like naturlig del av morgenstellet å sjekke om det er lange hår/nappe hår rundt brystvortene som det er å pusse tennene.

Tenker ikke så mye over det og ikke mannen min heller. De blir nappet så regelmessig at han nesten aldri ser noe til dem.

Synes det er litt ekkelt jeg da.. Skal lure på om det finnes noen piller som hjelper. et må da være noen hormonforstyrrelser?

Synes det er litt ekkelt jeg da.. Skal lure på om det finnes noen piller som hjelper. et må da være noen hormonforstyrrelser?

Nei, huff, dette kan du da ikke mene. Stakkars deg hvis dette virkelig er så viktig for deg.

Piller for ditt og piller for datt....

Hormonforstyrrelse?

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI

Get over it!

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Nei, huff, dette kan du da ikke mene. Stakkars deg hvis dette virkelig er så viktig for deg.

Piller for ditt og piller for datt....

Hormonforstyrrelse?

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI

Get over it!

Det må jo være noe feil med hormonene?? Kvinner skal da ikke ha hårvekst der!

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Ja, det tror jeg også. Det er ikke naturlig at kvinner har hår på brystene.. Testosteron fører vel til hårvekst?

Nei nei nei nei nei.

Det er ingenting feil med hormonene om man har litt hårvekst rundt brystvortene.

Kvinner har både mannlige og kvinnelige hormoner, menn også, men de har selvfølgelig mer av sine egne enn det annet kjønns.

Ja, det tror jeg også. Det er ikke naturlig at kvinner har hår på brystene.. Testosteron fører vel til hårvekst?

Selvfølgelig har kvinner testosteron, for vi har jo hår under armene, på leggene, i skrittet.

Og hvem sier at det ikke er vanlig at man har hår rundt brystvortene?

Jeg har det, flere jeg kjenner har det, flere i denne tråden har det.

Da blir det vel like vanlig å ha det som ikke å ha det da?

Alt er relativt, hvor går grensa mellom vanlig og ikke vanlig, normalt og unormalt? Hvem bestemmer?

Gjest innenfor det normale

De fleste kvinner har hår rundt brystvortene (jeg har jobbet med mammografi,I know!) Men de fleste har enten lyse og ikke så synlige hår, eller så nappes de sikkert ofte bort.

men hår kan være kraftige og mørke her, på samme måte som mange kvinner har kraftige og mørke hår f.eks på overleppe eller hake.

Det er naturlig,men ikke "godtatt" som pent / feminint, og derfor fjernes det som oftest. Men jobber man i helsevesenet, ser man mye "naturlig" som folk vanligvis fjerner, napper, farger, vokser, sminker bort, men som de ikke får gjort i en sykdomssituasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...