Gå til innhold

hvordan fjerne en "omvendt p med to streker"..

Anbefalte innlegg

Gjest jobber med oppg.

Hva har jeg nå kommet borti? I dokumentet er det noen omvendte p-er, og piler (der jeg har trykket shift).. De skal jo ikke være med. Skal levere inn oppgaven... Aner ikke hva jeg har gjort for at det ble slik. Tusen takk for hjelpen!

Fortsetter under...

De kommer ikke med på utskriften, de angir bare at du har trykket på shift. Du tar dem bort ved å trykke på det ikonet (på oppgavelinjen) som har samme symbol på seg.

Men du trenger ikke ta dem bort -- de kommer ikke med på utskriften. Lykke til!

(Ikonet heter "vis koder")

Gjest jobber med oppg.

De kommer ikke med på utskriften, de angir bare at du har trykket på shift. Du tar dem bort ved å trykke på det ikonet (på oppgavelinjen) som har samme symbol på seg.

Men du trenger ikke ta dem bort -- de kommer ikke med på utskriften. Lykke til!

(Ikonet heter "vis koder")

Takk for svar:) Jeg skal levere oppgaven over internettet, og vil ikke at den skal se rotete ut.. Og jeg finner ikke den omvendte p-en på oppgavelinjen...

Takk for svar:) Jeg skal levere oppgaven over internettet, og vil ikke at den skal se rotete ut.. Og jeg finner ikke den omvendte p-en på oppgavelinjen...

Det gjør ikke noe. Jeg har selv mottat besvarelser via f.eks. ClassFronter, og vi som retter oppgavene, tar alltid utskrift. Men om du absolutt vil ha symbolet bort:

Se om du øverst til høyre på oppgavelinjen finner muligheten for å finne flere "skjulte" ikoner på oppgavelinjen.

Alternativt kan du gå på "verktøy" og så "tilpass", dernest velger du "kommandoer". Og så finner du symbolet under "vis". Symbolet heter "vis alt".

Lykke til!

Gjest jobber med oppg.

Det gjør ikke noe. Jeg har selv mottat besvarelser via f.eks. ClassFronter, og vi som retter oppgavene, tar alltid utskrift. Men om du absolutt vil ha symbolet bort:

Se om du øverst til høyre på oppgavelinjen finner muligheten for å finne flere "skjulte" ikoner på oppgavelinjen.

Alternativt kan du gå på "verktøy" og så "tilpass", dernest velger du "kommandoer". Og så finner du symbolet under "vis". Symbolet heter "vis alt".

Lykke til!

Fant det! Men hvordan få det bort...? Det er nemlig også . mellom hvert ord.

Fant det! Men hvordan få det bort...? Det er nemlig også . mellom hvert ord.

Du må "dra" symbolet opp på oppgavelinjen; den vil automatisk komme dit. Trykker du på ikonet, når det er på oppgavelinjen, vill "den omvendte p" og "." forsvinne.

En "." viser at det er mellomrom (at du har brukt "space-tasten". Heller ikke denne "prikken" vil komme frem på en utskrift.

Lykke til!

Annonse

Gjest jobber med oppg.

Du må "dra" symbolet opp på oppgavelinjen; den vil automatisk komme dit. Trykker du på ikonet, når det er på oppgavelinjen, vill "den omvendte p" og "." forsvinne.

En "." viser at det er mellomrom (at du har brukt "space-tasten". Heller ikke denne "prikken" vil komme frem på en utskrift.

Lykke til!

Tusen takk for hjelpen!! Jeg skal nok få det til snart...:)

Tusen takk for hjelpen!! Jeg skal nok få det til snart...:)

Håper det går bra. Men husk at om det ikke går, så bare sender du det slik det er. Ingen av disse tegnene kommer med utskriften, og vi som er faglærere er vant til å motta dokumenter hvor "vis alt" er "slått på".

Håper oppgaven ble bra!

Gjest jobber med oppg.

Håper det går bra. Men husk at om det ikke går, så bare sender du det slik det er. Ingen av disse tegnene kommer med utskriften, og vi som er faglærere er vant til å motta dokumenter hvor "vis alt" er "slått på".

Håper oppgaven ble bra!

Hei igjen! Jeg fikk det til, så tusen takk for hjelpen!! Kjempefint at du kunne hjelpe meg:) Oppgaven er sendt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...